Capstan cappy
Stamgast
ik heb het niet alleen over vervorming
maar over informatie als verschiltonen , phaseshift op lowlevel, muziekale vervorming , onmuziekale vervorming , de boventonen en odertonen van de grondton(en) is bepalend voor het klinken van het instrument, daarom is dat zo belangrijk.
tuurlijk vervorming heb je altijd op elk level 0db of -80db .. mischien onderschat je het menselijk gehoor een beetje of ik begrijp je niet goed , het is ook zo dat je het niet op de voorgrond wilt want immers het bevind zich op low level , en dat is niet voor niets, maar het bepaald wel je totaal geluid, dat bedoel ik ermee..maar goed,
hmm logic ,dan mot ik toch een mac kopen?, word het uberhaupt nog geupdate? daar was wat gerommel mee namelijk toen apple logic overnam, geloof ik..lol, kan de nieuwste logic ook PT files lezen? dat vind ik 1 van de belangrijkste dingen namelijk
maar over informatie als verschiltonen , phaseshift op lowlevel, muziekale vervorming , onmuziekale vervorming , de boventonen en odertonen van de grondton(en) is bepalend voor het klinken van het instrument, daarom is dat zo belangrijk.tuurlijk vervorming heb je altijd op elk level 0db of -80db .. mischien onderschat je het menselijk gehoor een beetje of ik begrijp je niet goed , het is ook zo dat je het niet op de voorgrond wilt want immers het bevind zich op low level , en dat is niet voor niets, maar het bepaald wel je totaal geluid, dat bedoel ik ermee..maar goed,

hmm logic ,dan mot ik toch een mac kopen?, word het uberhaupt nog geupdate? daar was wat gerommel mee namelijk toen apple logic overnam, geloof ik..lol, kan de nieuwste logic ook PT files lezen? dat vind ik 1 van de belangrijkste dingen namelijk