Electro Harmonix 2880 / S.O.S. review

groener

Oude meuk?
Ik wil graag een looping apparaat aanschaffen maar er zijn in de winkels weinig modellen op voorraad. Recent kwam de Electro Harmonix 2880 op de markt, ik vroeg me af of iemand daar misschien al ervaring mee heeft? Is als ik de specificaties lees een nogal uitgebreide bak met veel opnametijd, dat klinkt interessant. Maar hij is ook nogal prijzig (rond de € 450 - € 500)

In de S.O.S. van mei 2006 heeft er al een recensie van gestaan. Maar dat nummer is niet meer verkrijgbaar.

Heeft iemand misschien die recensie bij de hand of kun je je de pro's en cons makkelijk herinneren?

Of er is mogelijk met een abonnement op de SOS die me de recensie mogelijk kan mailen?

Thanx :biertje:

niem

niem

Nog niemand ervaring met de 2880 of een abonnement op de S.O.S. ?

:luv:

Ik bedoel..." helemáááál niemand... :biertje: die me aan de recensie kan helpen?

Re: Electro Harmonix 2880 / S.O.S. review

Origineel geplaatst door groener
Ik wil graag een looping apparaat aanschaffen maar er zijn in de winkels weinig modellen op voorraad. Recent kwam de Electro Harmonix 2880 op de markt, ik vroeg me af of iemand daar misschien al ervaring mee heeft? Is als ik de specificaties lees een nogal uitgebreide bak met veel opnametijd, dat klinkt interessant. Maar hij is ook nogal prijzig (rond de € 450 - € 500)

In de S.O.S. van mei 2006 heeft er al een recensie van gestaan. Maar dat nummer is niet meer verkrijgbaar.

Heeft iemand misschien die recensie bij de hand of kun je je de pro's en cons makkelijk herinneren?

Ik heb de SOS van Mei 2006 hier liggen,maar ik kan geen recensie vinden van de E-H 2880...er staat alleen een klein stukje over het apparaat,met de specs,verder geen recensie of zo...

Er staan twee links bij het stukje,misschien dat je daar wat aan hebt :
www.hotroxuk.com
www.ehx.com

Verder weet ik niks van het bakje,ik vond het alleen zo sneu dat je nog geen reactie had gehad...:)

Re: Re: Electro Harmonix 2880 / S.O.S. review

Re: Re: Electro Harmonix 2880 / S.O.S. review

Origineel geplaatst door dione
Ik heb de SOS van Mei 2006 hier liggen,maar ik kan geen recensie vinden van de E-H 2880...er staat alleen een klein stukje over het apparaat,met de specs,verder geen recensie of zo...

Er staan twee links bij het stukje,misschien dat je daar wat aan hebt :
www.hotroxuk.com
www.ehx.com

Verder weet ik niks van het bakje,ik vond het alleen zo sneu dat je nog geen reactie had gehad...:)

Thanx Dione,

Dan heb ik blijkbaar uitgekeken naar de vlucht van een dode mus... (? :engel: ?)

De twee links verwijzen naar een winkel en electro harmonix zelf, waar ik al wel de manual had gedownload. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe het ding in de praktijk werkt en of -ie dan zoveel geld waard is. Het laatste is natuurlijk altijd persoonlijk maar ik vind de prijs van ong. € 450 nogal stevig voor 'een gokje'.

Anyway: dank voor de goedbedoelde hulp!

Andere opties

Andere opties

Er zijn wel meer interessante loopers tegenwoordig. De nieuwe Roland RC50 is interessant, Die van Elektro Harmonics is dat wat specs betreft ook, maar ik heb die nog niet vastgehad en ook niet op de beurs in Frankfurt gezien. Digitech heeft ook nog wat. Kijk eens op de site van Kid Beyond (http://kidbeyond.com/), hij is Loopergod en gebruikt nu Ableton live als loop machine: geniaal!!

toedeloetjes, :doei:

Elysia.

Back