Welke synthesizer zou je nog willen.

Ehhh een 2e Fenix en alles daarna is teveel....
Eigenlijk ben ik nu al verzadigd en erg tevreden over mn setup :okdan:

misschien moet ik al gaan downsizen ....

De Emulation II heb ik nu al en de PPG 3.0 ook (software hé, maar deze klinken EPIC). Next: Darklight (software emulatie van de fairlight). En daar ben ik compleet zou zeggen :P

De Waldorf Pulse 2 maar sinds midden 2012 is dit voor mij en voor velen nog steeds een Fata Morgana.

Ik wil graag een .......................................... (kenners vullen dit onderdeel in, ik hoef niets te zeggen).

Kurzweil, maar dan moet ik mijn yammie cs6x wegdoen. Twijfel!!:D

'k zal waarschijnlijk niet de enige zijn, hij is behoorlijk herkenbaar, dus ga ik ook de naam niet uitspreken, enkel een plaatje om rustig bij weg te dromen;

cs80.JPG

hmm die zou ik niet hoeven, daar loop je op leeg op de onderhoudskosten

De eigenaar van die cs80 op die foto heeft wel lef om hem op zo'n x standaard te zetten. Ik vertrouw een 10 kilo zware synth van 450 euro nog niet op zo'n ding.

Ik lust nog wel zon:

Integra-7 (als er audiounit/standalone osx editors zijn gvd)
DSI Prophetje 12, jatog

Zon macbeth m5 lijkt me ook wel leuk...

Enig uitleg, ik hou geen rekening met:

1. inkomen of liggende gelden
2. ruimte(-gebrek)
3. beschikbaarheid, dus hij mag letterlijk al zijn verdwenen van de aardbodem

Dus! De machine hoeft niet haalbaar te zijn!

En dan is het voor mij de:

Yamaha DX-1

dx1.jpg

dx1rear.jpg

Dit zijn vragen die je hier gewoon niet droppen, homie!

Ik voorzie een forumbrede GAS-aanval....

-C-

hmm die zou ik niet hoeven, daar loop je op leeg op de onderhoudskosten

Volledig mee eens, dat ding weegt dan ook nog eens meer dan 100 kg, dus heel realistisch is het niet. Maar heb je die brasses al eens horen spelen, whowwww :)

V-Synth.

ATC-X.

Dat was 5 jaar geleden. Inmiddels nog steeds niet gehad (naja, de SE1x gehad, en toen maar voor 't gemak doorgesprongen naar the real deal), maar interesse wel verlegd: een ARP 2600 zou denk ik wel geinig zijn, alleen zou 't m'n complete studio leeggooien omdat alles verkocht moest worden - en da's een beetje zonde.

Volledig mee eens, dat ding weegt dan ook nog eens meer dan 100 kg, dus heel realistisch is het niet. Maar heb je die brasses al eens horen spelen, whowwww :)

ja die heeft vangelis al tot in den treure gebruikt

'k zal waarschijnlijk niet de enige zijn, hij is behoorlijk herkenbaar, dus ga ik ook de naam niet uitspreken, enkel een plaatje om rustig bij weg te dromen;

cs80.JPG

Ja die wil ik ook wel alleen dan wel een ander kleurtje verven, vindt hem er zo saai zo :D

En je moet nooit nadenken over wat iets nog gaat kosten ofzo.

Ik zou heel graag zo'n synth hebben, en ach als je leegloopt op de onderhuodskosten verkoop je em toch gewoon weer?

ik zou die CS80 sowieso meteen verkopen voor een bom duiten en daar een nieuwere/onderhoudsvrije/betrouwbaardere synth voor kopen

Een bescheiden wens, ik wil heel graag nog een Korg Poly 800 II voor die goedkope smudgelige blubber joystick sounds met crappy delay feedback

poly800II.JPG

dus als iemand er nog eentje heeft liggen ergens :D :koffie::koffie::koffie:

Back