Welke synthesizer zou je nog willen.

ARP Odyssey, misschien de Korg versie die later dit jaar uitkomt.

De TTSH lijkt me wel leuk en ik ben benieuwd of dat modulaire gedoe me ligt. Maar het meest zit ik op dit moment toch te azen op een Solaris van John Bowen, en natuurlijk de bijbehorende Eventide H8000FW.

Nog even doorsparen...

Bestaan er analoge polysynths die alleen maar uit gigantisch courant spul opgebouwd zijn? Indien ja, dan zo eentje. Maar meestal zitten er toch custom IC's (CEMS of obscuurder) in en een processor en geheugen. En dan word ik weer bang. :)

Lijkt me een tof project, maar ik zoek de oudjes omdat het mij ook een beetje om het verzamelen gaat (maar ik maak er wel muziek mee hoor!)

Zie mijn avatar. Verder geen woorden. :D

Denk nog wel eens aan die kleine bakjes van Waldorf, de Rocket en de Streichfett. Mag die dingen wel, geen menu's maar wel duidelijke structuur qua bediening. En niet te vergeten, een lekkere klank. :)

En al een heel poosje kijk ik naar een stage piano. Die gaat er ook echt nog wel komen.

De sequencer van Klaus Schulze.Hoewel je in de buurt komt met een Doepfer MAQ16/3

Octatrack lijkt me nog steeds interessant….verder zou ik het niet weten eigenlijk. Voorlopig komt er helemaal niets bij en is de kans groter dat er juist dingen weg gaan.

Een jaren 80 coke sletje?

Coke sletje!? Kate Bush m'n vriend. En idd een Fairlight, vorige avatar..

Maar er mag wel een (jonge) Kate Bush aan hangen hoor

Ik wil het nog wel een keer herhalen hoor....coke sletje.....je hoeft mij niet te vertellen dat Coke
Bush niet wist waar de rietjes lagen:)
Verder niets ergs aan, drugs laten muziek swingen...

kate-bush-3_55560845_big.jpg

Ik wil het nog wel een keer herhalen hoor....coke sletje.....je hoeft mij niet te vertellen dat Coke
Bush niet wist waar de rietjes lagen:)

:?

Waar heb je die info vandaan dan?

Back