Welke synthesizer zou je nog willen.

Origineel geplaatst door fuse
M5
VCS3
SEM
Chroma of Xpander/Matrix12
Fantom-XR of Motif ES
Supernova II of Pôlar
(en een bak met geld)

Ik zal voor de laatste keer draaien...Ik heb ook een Xpander voor je....

Die laatste opmerking van mij was essentieel. ;)

Tegen de tijd dat je je droomsynth(s) hebt gescoord zijn er al weer plenty anderen uit die in je setup moeten. (moeten ja ;) )

Eigenlijk heb ik heel veel synths nog niet gehad die ik nog wel 's zou willen hebben, liefst zou ik ook bepaalde synths te gelijk hebben, maar het spul houden daar vind ik het te duur voor, zeker wat betreft de wat ge-avanceerdere analoge synths.

Stiekem wil ik wel een andere VA soms, en dan echt een hele vette, maar welke? geen idee... alle topmodellen zijn vet :D

Origineel geplaatst door Catalunya
Ik wil eigenlijk niets meer hebben. Mag dat ook?

Ik zou eerder randapparatuur willen.

zelfde hier eigenlijk....Massive Passive,Phoenix,H8000,desnoods wat Neve spulletjes of zo..:verkoght:

maar een M5 of Memorymoog voor d'r bij zou ik niet afslaan...
(alhoewel,heb ik toch geen ruimte voor...)

Ik begin mezelf gelukkig al aardig te kennen. Even de verleiding niet weerstaan en even neuzen op Marktplaats. Zie ik een korg ex 8000 te koop staan. Even een demootje van geluisterd. Even een moment van kooplust, maar kon me binnen het uur bedenken. Ik heb al een prophet VS, dus qua sound zal de EX 8000 echt niet beter zijn.

Laat jezelf dus niet zo snel in de verleiding brengen!!!

Ik heb toch enige vorm van kooplust wat betreft apparatuur. Altijd al gehad. Toch lucht een verkoop mij ook weer op, doordat ik weer meer de andere apparaten uit mijn setup ga ontdekken.
Veelal heb je het al in huis.

Laatst gewijzigd:
Ik begin mezelf gelukkig al aardig te kennen. Even de verleiding niet weerstaan en even neuzen op Marktplaats. Zie ik een korg ex 8000 te koop staan. Even een demootje van geluisterd. Even een moment van kooplust, maar kon me binnen het uur bedenken. Ik heb al een prophet VS, dus qua sound zal de EX 8000 echt niet beter zijn.

Laat jezelf dus niet zo snel in de verleiding brengen!!!

Ik heb toch enige vorm van kooplust wat betreft apparatuur. Altijd al gehad. Toch lucht een verkoop mij ook weer op, doordat ik weer meer de andere apparaten uit mijn setup ga ontdekken.
Veelal heb je het al in huis.

Die ex8000 lijkt mij ook wel wat. Klinkt mooi en is niet duur.

Origineel geplaatst door klausito
Die ex8000 lijkt mij ook wel wat. Klinkt mooi en is niet duur.

Maar zou het een aanvulling zijn op je setup?

Grooveron verkocht 3 jaar geleden al een dw 6000 voor 200 euro. Zag ik op dit forum

250 euro is dus een redelijke prijs. Maar niet spotgoedkoop

ik koop pas weer een synthesizer als ik iets moois gemaakt heb met die ik nu heb. de mogelijkheden van deze 2 (!) synths (met wat dingetjes eromheen) zijn meer dan voldoende om muziek te maken die ik zelf zou kopen.

Waldorf Wave
Waldorf Q+
Korg ps3100
Yamaha CS-5

Grooveron verkocht 3 jaar geleden al een dw 6000 voor 200 euro. Zag ik op dit forum

250 euro is dus een redelijke prijs. Maar niet spotgoedkoop

Ik denk dat 200 meer dan genoeg is voor een ex8000. Ik zou hem inderdaad als aanvulling op mijn setup gebruiken.

Origineel geplaatst door dekzster
Waldorf Wave

Ja die wil ik ook nog wel. Gewoon het mooiste design van allemaal
Nog steeds een dure synth 6000 dollar

Mooi setje

Mooi setje

Xpander en Voyager.

Attachments

• sethsetup.jpg
    sethsetup.jpg
    88,6 KB · Bekeken: 102
kyma / Capybara-320!!! en dan natuurlijk hellemaal volgepropt met dsp kaarten als kosten er niet toe doen.
nog een paar jaartjes sparen dus. 8)

De Minimoog Voyager, de Phatty en de Waldorf Wave.:D

Back