Ramirez
Ouwe rot
@Flesje
Een Jupiter 8 Maar dat zal waarschijnlijk altijd een droom blijven, tenzij ik een keer geluk heb op de rommelmarkt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ho ho ,niet zo snel opgeven.
Een jupiter 8 is best te doen hoor.
Als je het nou over een fairlight heb,dan zal het waarschijnlijk bij dromen blijven(WAARSCHIJNLIJK! ik sluit het niet uit).
Maar de jupiter 8 is best goed verkocht.Ze zijn hier en daar nog wel te vinden.
Questie van goed door sparen.Dan komt je droom gewoon uit.
Tip
org dat je altijd contant bij je hebt als je naar een rommelmarkt gaat.
Je zal niet de eerste zijn en ook niet de laaste,die een vette synth tegen het lijf loopt met een bordje:Te koop oud orgeltje 50 eur.
Een Jupiter 8 Maar dat zal waarschijnlijk altijd een droom blijven, tenzij ik een keer geluk heb op de rommelmarkt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ho ho ,niet zo snel opgeven.
Een jupiter 8 is best te doen hoor.
Als je het nou over een fairlight heb,dan zal het waarschijnlijk bij dromen blijven(WAARSCHIJNLIJK! ik sluit het niet uit).
Maar de jupiter 8 is best goed verkocht.Ze zijn hier en daar nog wel te vinden.
Questie van goed door sparen.Dan komt je droom gewoon uit.
Tip
org dat je altijd contant bij je hebt als je naar een rommelmarkt gaat.Je zal niet de eerste zijn en ook niet de laaste,die een vette synth tegen het lijf loopt met een bordje:Te koop oud orgeltje 50 eur.

[/edit]