Welke synthesizer zou je nog willen.

nee hoor 4 parts multitimbraal, is alleen niet zeker of dat bij initial release is of 3 maanden later. Aldus de bouwer

Deze info (en bv de mogelijkheden van de modulatiematrix (als ie er al is)) kon ik zo 123 niet vinden op de website....

mooie uitgebouwde moog voyager

Elke synth is welkom bij mij, waarom zou ik er een weigeren?;) Ik zou toch wel graag een MiniMoog, MS20, ARP 2500, VCS 3, Iets modulair, Juno 106, Eminent Unique, Thermin, Yamaha CS-5, Roland SH-1, WASP, iets zelfgebouwd, en nog TONNEN meer!
(Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel) Geld is ook altijd welkom!

In de toekomst misschien nog een mooi uitgekiend Modcan B series systeempje, om mijn modular setup uit te breiden.

En op een wat bescheidener level ben ik nog steeds benieuwd naar een DSI MEK of (NOG bescheidener) een Yamaha TG-33.

Er is altijd wat te wensen in synth-land, en dat is maar goed ook ;)

Ritm-2, polyvoks, ARP oddissy mk 1, teisco 110f, octave cat, alisa 1377/87, estradin 230, altair 231, aelita, wasp, rfs kobol(mono), korg mono/poly, buchla 200, roland system 100, serge, yamaha cs-30, macbeth m5, cwejman s-1+alle modules, yamaha cs-80 en de mogelijkheid alles aan te schaffen(geld)

Mijn final list van wanted spul:

Yamaha TYROS III
Buchla 200e

meer niet eigenlijk, dat zou alleen maar luxe zijn hehe

In Kapelle hiero staat echt al jaaaaaren (mischien onderhand al wel 8 jaar) een yamaha tone generator (tg33) in de muziekwinkel. Mschien moet je eens een kijkje nemen daar.

http://www.dendekkermuziek.com/2ehandseffect.html

Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die tg-33 ?

Niks wat 300€ rechtvaardigt.

De tg33 is een synth met vectorsynthese, een soort poor man's wavestation of prophet vs. Maar hij heeft een heel eigen geluid, het is eigenlijk best een leuk ding hoor! Maar niet voor 300€, eerder een derde daarvan.

Ot: ik wil hƩƩl graag een motif xs. Sparen sparen sparen....

Waldorf Microwave XTk :{
xtk.jpg

Waarom zijn die krengen zo onvindbaar !!!!!!!!! AAARRRGGHHH !!!!!!!!! =(

Omdat ze zo buggy als wat zijn?

In Kapelle hiero staat echt al jaaaaaren (mischien onderhand al wel 8 jaar) een yamaha tone generator (tg33) in de muziekwinkel. Mschien moet je eens een kijkje nemen daar.

http://www.dendekkermuziek.com/2ehandseffect.html

Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die tg-33 ?

De combinatie van 2 synth engines (12 bit PCM + 2 operator FM) met de vectorsynthese. Sterke punt van deze bak zou denk ik zijn de manier waarop je langzaam verschuivende klanklandschappen kan maken - o.a. met het pookje dus. Op de een of andere manier trekt dit apparaatje me nog steeds.

Aan de andere kant kan ik je zeggen dat 300 euro nergens op slaat; 100 voor een exemplaar in prima staat is de normale prijs. En echt heel zeldzaam zijn ze niet.

De enige reden waarom ik er nooit een gekocht heb is het feit dat ik gewoon te veel heb staan nu.

Omdat ze zo buggy als wat zijn?

Wat een onzin. De Microwave XT is helemaal niet buggy, ik heb zelf een 30 voice, nooit problemen mee gehad. De Q+ is een ander verhaal, en ook een hele andere synth trouwens.

En dat je ze nooit te koop ziet is een kwestie van kijken. Op www.marktplaats staat er al een week eentje voor 700 te koop.

Zo, jij noemt me daar een lijstje met Synth-Cliche's op.

Ja, da's waar, maar ik wil er nog veel meer ;)
Buchla's enz, als mijn rapport good is mag ik een teisco 60f kopen, maar ik wil echt (te) veel: vocoders, prophet 64 (het keyboard voor de commodore) , MS10, juno 60, ik vroeg mij ook af wat kraftwerk gebruikt, keb wat gezocht met zoekfunctie maar ik vond niets egt uitgebreid ;{
Ik zoek ook nog naar goeie samplers en Sequencers, en veel analoog ;)
Ook een uitgebreider mengpaneel, ...
ALLES!!!!!!!!:D

Bwa kweeni
Modular: een system 700m
Niet modulair: een dx-1 lijkt me werl wat of memorymoog+ Lamm of een fairlight CMI of emulator III

kweetni goed

Gagarin

Nou voor mij geen synths meer hoor, heb er genoeg nu, wat ik nu erg graag wil zijn roland v-drums .

Back