cubase of sonar?

Jerremo

Ingeburgerd
Ik werk al enige tijd met grote tevredenheid met Sonar, maar ben nu toch tegen een probleem aangelopen. Daar ik jazz maak, heb ik Akoestik piano van NI aangeschaft -klinkt waanzinnig, en neemt makkelijker op dan mijn oude piano, die veel te laag gestemd is-, maar deze wil niet werken in Sonar . Internet geraadpleegd en meer gebruikers met dit probleem gevonden. Oplossing: geen. Wachten op een update en hopen dat ......
Nu wil ik overstappen op Cubase, maar ben bang dat ik dan weer tegen iets aanloop.
Heeft iemand ervaring met het niet werken van bepaalde plugins in Cubase of Sonar?
Of met voor- en nadelen ten opzichten van deze twee programma's

Ik heb ook Sonar maare hep er geen problemen mee, alles draait zoals ut hoort te draaien.

@holger: (no offence) tis een beetje recht voor zn raap zo... nergens voor nodig, die gast steld gewoon een vraag. hij kan er ook niets aan doen dat hij niet zo goed is als jij...
@jerremo: je werkt met VST's?? die dingen zijn voor 99% universeel. over AU, RTAS of DX plug ins weet ik het niet, maar VST werkt gewoon.
probeer eens een demo van cubase uit en kijk of het wat voor je is. ik heb zelf het idee dat sonar en cubase niet veel voor elkaar onderdoen en allebij op een vergelijkbare manier werken. bij mij thuis draai ik op ableton live. dat is toch wel even wat anders kwa aanpak!

Speelt hij niet stand-alone?
Er zijn ook gratis VST hosts waar je software kan draaien en via midi aansturen.
Speel je dat in en neem je dat op.

Back