Synthesizer Gui's

De DSP die daar in zit (een motorola DSP56303), zit ook in de Virus A en B (misschien ook in de C). Ik heb met die DSP m'n thesis (afstudeerproject) gemaakt, een (eenvoudige) drumcomputer.

Origineel geplaatst door fuse
Waarom zou je dat willen?

Ga je je firmware van je VA synth 'circuit benden' ?

Dat zou wel stoer zijn. :)

lol, nee ben gewoon nieuwschierig :peukie:

Je begint beter zelf iets vanaf de grond. En als je er niets van kent, niet aan beginnen. Tenzij je heel gedreven bent en veel (en dan bedoel ik veel) boeken wilt gaan studeren. Als je totaal geen ervaring hebt met elektronica (bijvoorbeeld als je niet weet wat een capacitor is - ik zeg maar wat), raad ik het nog sterker af. Je kunt natuurlijk proberen maar ik betwijfel heel sterk (en dat is helemaal niet negatief bedoeld) of je ver laat staan ergens zult komen.

man zoekt jonge nieuwe uitdaging ;)

Origineel geplaatst door Steven V
De DSP die daar in zit (een motorola DSP56303), zit ook in de Virus A en B (misschien ook in de C). Ik heb met die DSP m'n thesis (afstudeerproject) gemaakt, een (eenvoudige) drumcomputer.

HEY! Je bedoelt dat je voor de Chameleon een drumcompu gemaakt hebt? Is die ergens beschikbaar? Ben heel benieuwd hoe die klinkt!

Ik weet dat heel veel mensen interesse hierin zouden hebben! Wellicht kun je iets samen met ons aller Greenskin gaan doen, die was ook bezig met iets drums-achtig voor de Chameleon...

Ik vraag me af of chameleon als product nog actief verkocht word. Ik heb me een maandje of 7 geleden eens gemeld bij hun via de website om een module te kopen en me als developer te registreren. Ik kreeg toen als antwoord per email dat ze geen nieuwe developers meer inschreven en er geen nieuwe units meer gemaakt zouden worden. Indien iemand een vergelijkbaar product kent, met misschien tevens nieuwere DSP's aan boord (liefst sharc's van analog devices) zou ik dat graag willen weten.

Back