Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Ralf T
Da's weer mooie reclameCongrats, Rob
Groeten,
niet 1 keer vastgelopen waar andere vsti's wel vastlopen en nog een lekker zuivere sound ook 

Origineel geplaatst door Mstudio1
nou ik heb m dan eindelijk ook s getest die demo (drukdruk)
en tot me verbazing was ie ontiegelijk stabiel, en dat kun je van vsti op die computer waar ik hem testte meestal niet zeggenniet 1 keer vastgelopen waar andere vsti's wel vastlopen en nog een lekker zuivere sound ook
nou als je nog ergens een vette onbenoemde techno lead heb wil Dan Derend of Mstudio1 ook wel een presetje![]()
heb er meteen een lekkere melodie mee gemaakt
tnx, die albino komt binnekort op me deurmat denk ik !

Origineel geplaatst door bambamstudio
Zijn er ook al bn-ers (bekende nederlanders) die heb gekocht hebben of weet je dat niet?

Gefeliciteerd, Rob! Ik ga de full version van de synth binnenkort bij je bestellen (eerst een andere BMW kopen
) en dan zal ik even een vette demo-track maken 
Origineel geplaatst door robpapen
DJ Tiësto
Natuurlijk kunnen er ook nog andere zijn, die ik wat betreft naam niet ken of die kopen op hun eigen naam en niet op de artieste naam.
![]()
Later,
Rob
Origineel geplaatst door Ralf T
Die Albino wordt een ware klassiekerGefeliciteerd, Rob! Ik ga de full version van de synth binnenkort bij je bestellen (eerst een andere BMW kopen
) en dan zal ik even een vette demo-track maken
Die Ralf T-bass klinkt trouwens perfect, hoor![]()
Groeten,
man
Origineel geplaatst door supermingwoe
effe tussen door !
word je ernou rijk door ?????///
gewoon nieuwsgierig![]()

Origineel geplaatst door mw3003
zo zo!![]()
das toch best een compliment in jullie richting, of niet?
cheers,
mw
Origineel geplaatst door robpapen
Nee, echt niet. Wat dat betreft het verkeerde vak gekozen.
Het grootste probleem is het gebruik van illigale copiën.
Zo hebben veel TDM Access Virus bezitters mijn signature set.
En .....er nooit een dubbeltje voor betaald.
Wereldwijd 5 setjes verkocht en bijna iedereen heeft het.
En dat zijn dan de mensen die veel geld uit geven voor hun PT setje.
Schijnbaar is een DVD recorder meenemen uit een winkel diefstal en illigale software gebruiken de gewoonste zaak van de wereld. Net als fietsen, is software en muziek (zie mp3 en cd copieën) publiek bezit geworden.
Een paar weken geleden kreeg ik het verzoek van een Albino crack gebruiker om een bepaalde sound te maken.
Snap jij het nu nog? :confused:
Gelukkig is er nog een kleine groep mensen die eerlijk betaald voor de software die ze gebruiken.
Daar moet ik het van hebben.
Cheers,
Rob
Origineel geplaatst door Mostatic
Rob, dat is ook het probleem met software helaas. Alles is te kraken. Zelfs de dongles die ze gebruiken voor logic.
Maar krijg je wel bijvoorbeeld aanbiedingen van bedrijven die er een hardware versie van willen maken. Misschien is dat wel een idee voor je.
Verbeter de wereld begin bij jezelf zou ook een goede oplossing zijn. Je kunt overal sloten opbouwen zodat niemand binnen kan komen, maar je kunt ook een sfeer creeeren waardoor niemand naar binnen gaat. Respect...Origineel geplaatst door Mostatic
Rob, dat is ook het probleem met software helaas. Alles is te kraken. Zelfs de dongles die ze gebruiken voor logic.
Maar krijg je wel bijvoorbeeld aanbiedingen van bedrijven die er een hardware versie van willen maken. Misschien is dat wel een idee voor je.
(TDM is toch alleen voor protools omgeving?)