Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Verbeter de wereld begin bij jezelf zou ook een goede oplossing zijn. Je kunt overal sloten opbouwen zodat niemand binnen kan komen, maar je kunt ook een sfeer creeeren waardoor niemand naar binnen gaat. Respect...
Klopt helemaal.
Gelukkig is de weegschaal voor mij nog aan de goede kant (in het algemeen) en laat ik me er niet door kisten.
Hieronder een reactie die van LinPlug doorgestuurd kreeg van een nieuwe Albino eigenaar.
Dan kan mijn dag niet meer stuk

Rob
Hi,
I normally never send comments like this but I want to make an exception this time.
I recently bought Albino and it absolutely KICKS ARSE!!! This is by far (and I'm talking at least miles here, possibly light years) the best synth I have ever used. Just browsing through the presets for half an hour gave me a serious burst of inspiration ... I can't seem to get rid of that smile on my face using it. Rob is a genius and he seems to have found some good company to help realise his dream :-) And while I'm at it ... I needed a good drum module .. I reckoned if Albino is so good I might as well give the RM III Studio a go ... and what do you know ... "Houston, we've got a winner!!!"
Great stuff .. I'm looking forward to your future developments.
Best regards,
Yves Cooreman