VSTi Rob Papen Synth

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Verbeter de wereld begin bij jezelf zou ook een goede oplossing zijn. Je kunt overal sloten opbouwen zodat niemand binnen kan komen, maar je kunt ook een sfeer creeeren waardoor niemand naar binnen gaat. Respect...

Klopt helemaal.

Gelukkig is de weegschaal voor mij nog aan de goede kant (in het algemeen) en laat ik me er niet door kisten.
Hieronder een reactie die van LinPlug doorgestuurd kreeg van een nieuwe Albino eigenaar.
Dan kan mijn dag niet meer stuk :D

Rob

Hi,

I normally never send comments like this but I want to make an exception this time.

I recently bought Albino and it absolutely KICKS ARSE!!! This is by far (and I'm talking at least miles here, possibly light years) the best synth I have ever used. Just browsing through the presets for half an hour gave me a serious burst of inspiration ... I can't seem to get rid of that smile on my face using it. Rob is a genius and he seems to have found some good company to help realise his dream :-) And while I'm at it ... I needed a good drum module .. I reckoned if Albino is so good I might as well give the RM III Studio a go ... and what do you know ... "Houston, we've got a winner!!!"

Great stuff .. I'm looking forward to your future developments.

Best regards,
Yves Cooreman

Origineel geplaatst door bambamstudio
103, 12, 102, en 86 ( met sambel bij )

Ben dan geen jappanner maar vind dit toch een aardig bespottelijke uitspraak. Doordat een paar jappanners geen "r" uit zouden kunnen spreken moet jij zo'n ontzettend laag geplaatste grap maken? Ga jij nu dan eerst maar eens een fatsoenlijk gesprek in correct jappans brabbelen...

Grappen en grollen zijn ok, maar laat de medemens in z'n waarde. Sorry voor het off topic gaan, hoewel ik ook geen lievertje ben kan ik grappen welke gaan over culturen soms moeilijk slikken. :[>

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
p.s. Dit verhaal komt ook een beetje uit frustratie dat ik het liefst computer spellen of synths software wil maken, maar dat er simpel weg geen brood mee te verdienen valt. Rob, succes!

de computerspellen-bizz gaat heel goed hoor.... die hebben nog meer omzet dan hollywood..... imho doordat de prijs-stelling van een game wel zo goed is dat mensen toch wel geneigd zijn om het originele spel te kopen in de winkel...

Olaf

Origineel geplaatst door bambamstudio
103, 12, 102, en 86 ( met sambel bij )

nee joh, dat zijn toch chinezen? Nasi, Bami, Witte Lijs? ;)

EN WAT IS ER MIS MET FLAUWE GRAPJES OVER CHINEZEN/JAPANNERS/AMERIKANEN/BELGEN/HOLLANDERS/DUITSERS/MOROKKANEN/SURINAMERS etc.. etc...??

gaan we ineens overdreven politiek correct lopen doen?

gaan we ineens overdreven politiek correct lopen doen? [/B]

niet druk over maken.....

Deze mega lange thread gaat over - Albino - met wat background info en DSF preset namen.

Daar zou ik het graag bij willen houden..en een grapje mag best wel eens.

Jij vind het overdreven, ik niet. En of er bij mij thuis zo'n opmerking gemaakt wordt of buiten, zelfs op het forum, dan kan ik me weleens opwinden. De ene keer negeer ik het, de andere keer niet. De volgende stap is dat iedereen onze beste Cohen als voorbeeld gebruikt en er in sommige paspoorten bij Nationaliteit "kutmarokkaan" staat genoteerd.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Jij vind het overdreven, ik niet. En of er bij mij thuis zo'n opmerking gemaakt wordt of buiten, zelfs op het forum, dan kan ik me weleens opwinden. De ene keer negeer ik het, de andere keer niet. De volgende stap is dat iedereen onze beste Cohen als voorbeeld gebruikt en er in sommige paspoorten bij Nationaliteit "kutmarokkaan" staat genoteerd.

-------
En mijn excuses aan Rob voor mijn reactie. Daar was de draad niet voor bedoeld.

-------
En mijn excuses aan Rob voor mijn reactie. Daar was de draad niet voor bedoeld.

Niet nodig. No problem, it happens.

In iedergeval gaat jouw bass sound nu binnekort ook door Japan heen :D
Dat is pas fun!

:eureka:

Rob

Origineel geplaatst door mw3003
the great muffin bass en de mw3003 preset niet tevergeten hè :D hehe

Zeker..trouwens in de nieuw demo-versie zitten (geloof ik) 5 nieuwe sounds.
Waaronder Ralf-T bass
Bahamut is trouwens een gave sound in the lagere keyboard range. Twee noten in een octaaf pakken.

:peukie:

Rob

Moet je supersynth nog aanschaffen Rob. Moet eerst even kijken hoeveel de reparatie van de SR32/4 gaat kosten of dat ik het zelf kan doen. Dan gaat de Great Muffin Bass ook door gans de Hollandsce Biesbos klinken :D

Dan nog even kijken hoe ik de controllers toewijs aan m'n Nordrack3 en heb ik een geweldig goed bedienbare softsynth :okdan:

Moet je supersynth nog aanschaffen Rob. Moet eerst even kijken hoeveel de reparatie van de SR32/4 gaat kosten of dat ik het zelf kan doen. Dan gaat de Great Muffin Bass ook door gans de Hollandsce Biesbos klinken :D

Dan nog even kijken hoe ik de controllers toewijs aan m'n Nordrack3 en heb ik een geweldig goed bedienbare softsynth :okdan:

Biesbos...is echt mooi!

Albino heeft een external controller paneel.
[ESC] en deze zit naast de volume knop. Als je hier op klikt dan word hij rood en dan kun je gaan toewijzen.
Klik je op een knop in Albino en draai aan je hardware controller. Zo doe je ze toegewijzen.
Ga dan naar de volgende knop in Albino enz enz. De onderste button [clr] is CLEAR om een Albino knob toewijzing te clearen, mocht je toch een andere knob willen hebben.Klik weer op [ESC] om de toewijzing te stoppen.
De ingestelde set kun je dan saven met een eigen naam (save zit ook onder ESC).

Hij zal denk ik (vanwege het andere klankkarakter) mooi met de Nord-3 combineren. :D

Rob

Origineel geplaatst door Shivah
mis alleen nog een nova en aurora patch:)

:D

In de full version zit de Aurora Panflute.
De demo heeft ook een Panlfute, die ik eigenlijk mooier vind.

Mooie Avatar! Katwezel ...tof

Biesbos...is echt mooi!
Woon er meer dan 25 meter vandaan. 30 schat ik :D

Hij zal denk ik (vanwege het andere klankkarakter) mooi met de Nord-3 combineren. :D[/B]

Ah, maar met 30 Albino's zou ik hem zelfs standalone wel kunnen gebruiken :duivels:

Woon er meer dan 25 meter vandaan. 30 schat ik :D

Ah, maar met 30 Albino's zou ik hem zelfs standalone wel kunnen gebruiken :duivels:

Dan woon je wel erg mooi zeg. Wanneer komt de eerste chill-out CD uit van jouw? ;)

30 Albino's is erg veel...:dj:

Cheers,
Rob

Haha Rob, zit in de horeca-advieswereld. Een profi cd zal er wel niet komen, ik speel liever wat met geluiden in m'n vrije tijd. Van die gekke onberekenbare geluiden maken waar geen hond muziek mee kan maken vind ik nu leuk om te doen. Aan de andere kant, als het me lukt om een keertje wat nummers te maken in de stijl van Oizo, dan probeer ik wel iemand te interesseren. :D

Toen die cd van hem uitkwam heb ik heel Amsterdam afgezocht voor een exemplaar. Eindelijk eentje kunnen vinden voor 45 guldens, loopt m'n zus er een paar jaar later mee weg voor 1 gulden bij de MediaMarkt. Zou het mij dan ook zo vergaan....

Hé, f*ck. Die vogel heeft volgens mij door m'n dak geprikt. Moet even op onderzoek uit, want het begint hier te lekken...

Ook in Nederlandse winkels

Ook in Nederlandse winkels

Hoi DSF,

Albino komt in Maart ook uit als DVD boxed versie. :)
Compleet met handleiding natuurlijk.
Handig voor mensen die niet zo graag online kopen en graag een apparte manual en doos hebben.

Hij zal dan ook in de Benelux verschijnen bij enkele winkels.

Cheers,
Rob
:)

PS. Albino verschijnt ook regelmatig op andere forums.
Deze op het Cubase forum:
http://forum.cubase.net/forum/Forum4/HTML/008762.html

Back