VSTi Rob Papen Synth

Origineel geplaatst door King of Snake
Nu nog in Sound on Sound komen, dan zit je helemaal gebakken :) (of is 'tie daar al geweest?)

Nee nog niet. Maar dat gaat wel komen (hoop ik).

Cheers,
Rob

Origineel geplaatst door Ralf T
Rob,

Als die DVD-boxed versie van de Albino op de markt komt, laat je het dan even weten waar ik 'm kan bemachtigen? De nieuwe BMW staat nl. al voor de deur --> Ralf T's BMW 318tds Website ;)

Groeten,

Het word zelfs een grote box...ziet mooier uit :D
Eind Maart, begin April zal hij in enkele winkels liggen.

Cheers,
Rob

Ps. Ralf T...:luv: ....BMW

Origineel geplaatst door djody
We kunnen er via de blauscreen metode ook een wat virtualer randje aangeven.
Dan zou je over de een 3d opervlak van de Albino heen kunnen lopen en tijdens de
wandeling de afzonderlijke onderdelen kunnen bespreken. Om dan bijv de het Ocs veld
te switchen spring je gewoon even op de desbetrefende knop en het veld wisseld....HAHAHA

Wat je wilt het kan allemaal.....

Laterz

Mega VET idee...maar hoe te realiseren?

Rob :koffie:

Origineel geplaatst door bazziman
Is ie er al? De bazziman preset?

Nee nog niet. Pas weer in de volgende reeks.

Cheeeers,
Rob

Origineel geplaatst door robpapen
Mega VET idee...maar hoe te realiseren?

Rob :koffie:

Nou dan maak je ee 3d variant van de albino in een 3d pakket en die renderje zodat hij de beweging volgd van het pat wat je loopt of andersom je rendert de route en jij loopt deze in een ruimte waar je blauwe of groene wanden en vloeren hebt. dit blauw of goen kun je makkelijk weg filteren en dus jij persoon over de rendering heen plakken zodat het een film wordt. Tja een technisch verhaal, maar wel mogelijk. Het is alleen niet de meest portomonee vriendelijke variant van de mogelijke ideeen die rondolen in mijn hoofd. Maar wel gaaf inderdaad.

laterz

Nog een suggestie voor een mogelijke update: een ingebouwde arppegiator zou erg fijn zijn.
Ik vind die arp in Cubase een beetje een onding namelijk, en veel patches voor de Albino vragen gewoon om een lekkere arp. :)

hoe werkt dat

hoe werkt dat

Origineel geplaatst door djody
Nou dan maak je ee 3d variant van de albino in een 3d pakket en die renderje zodat hij de beweging volgd van het pat wat je loopt of andersom je rendert de route en jij loopt deze in een ruimte waar je blauwe of groene wanden en vloeren hebt. dit blauw of goen kun je makkelijk weg filteren en dus jij persoon over de rendering heen plakken zodat het een film wordt. Tja een technisch verhaal, maar wel mogelijk. Het is alleen niet de meest portomonee vriendelijke variant van de mogelijke ideeen die rondolen in mijn hoofd. Maar wel gaaf inderdaad.

laterz
nouben ik een beetje audiovisueel aangelegd
maar met hardware ,bv een betacam recorder doe je dit soort dingen ,het weg filteren ,
en ons ROB erin mixen met een functie die heet chroma key .......
nou kan alles wat met hardware kan tegenwoordig ook met software ,
dus als jij een 4 osc .synth software matig nabouwt ,.....
dan is dit chroma -key verhaal ook wel softwarew matig na te bootsen ,....
oja
hoest met mn preset ,aka Rondroyd,
komt ie er bij de volgende sound update erin?
hoedan ook succes

Laatst was ik in een chatclub van muzikanten: en geloof je dat er een zware discussie ontstond, omdat een Duitser meende dat Rob Papen een Duitser was ? LOL
Hij werd zelfs kwaad toen ik probeerde uit te leggen dat RP een nederlander is. Hij denkt zeker dat alle topsynth van duitse makelijk zijn.

Dit gezegd zijnde, Rob, your work is much appreciated, een geweldig instrument, kan zeker met grote jongens van Native instrument concurreren.

Take Care

EF

Origineel geplaatst door EternalFall
Laatst was ik in een chatclub van muzikanten: en geloof je dat er een zware discussie ontstond, omdat een Duitser meende dat Rob Papen een Duitser was ? LOL
Hij werd zelfs kwaad toen ik probeerde uit te leggen dat RP een nederlander is. Hij denkt zeker dat alle topsynth van duitse makelijk zijn.

Dit gezegd zijnde, Rob, your work is much appreciated, een geweldig instrument, kan zeker met grote jongens van Native instrument concurreren.

Take Care

EF

LOL

Ben een echte Limburger ;)

Dus naast lekkere vlaai heb je hiero ook lekkere sounds...

Rob:dj:

Nog een suggestie voor een mogelijke update: een ingebouwde arppegiator zou erg fijn zijn.
Ik vind die arp in Cubase een beetje een onding namelijk, en veel patches voor de Albino vragen gewoon om een lekkere arp. :)

Staat zeer hoog op het verlanglijstje deze arpeggiator!

Cheers,
Rob

Re: hoe werkt dat

Re: hoe werkt dat

Origineel geplaatst door rondroyd
nouben ik een beetje audiovisueel aangelegd
maar met hardware ,bv een betacam recorder doe je dit soort dingen ,het weg filteren ,
en ons ROB erin mixen met een functie die heet chroma key .......
nou kan alles wat met hardware kan tegenwoordig ook met software ,
dus als jij een 4 osc .synth software matig nabouwt ,.....
dan is dit chroma -key verhaal ook wel softwarew matig na te bootsen ,....
oja
hoest met mn preset ,aka Rondroyd,
komt ie er bij de volgende sound update erin?
hoedan ook succes

"aka Roundroyd" komt in het lijstje.

Ps. Chroma Key is ook een leuk patch naam

:biertje: Rob

Nou Rob eindelijk heb ik hem dan, de Albino prijkt vanaf nu trots in mijn kitlist :)

Tof

Tof

Nou Rob eindelijk heb ik hem dan, de Albino prijkt vanaf nu trots in mijn kitlist :)

Hoi,

Super! Veel plezier ermee en dat hij jouw mag inspireren tot gave muziek!

Cheers,
Rob

En Rob, ben je nog meer patches aan het bakken? Of zijn er ook mensen die ze opsturen?

Origineel geplaatst door fuse
En Rob, ben je nog meer patches aan het bakken? Of zijn er ook mensen die ze opsturen?

Hoi Fuse,

Op moment bouw ik geen extra patches. Heb wel een paar verzoekjes voor een paar typische sounds.
Misschien komt er nog een kleine aanvulling aan.

Er zijn geen mensen die eigen gebakken sounds opsturen, teminste niet op moment.

Rob

Thank you for placing your order with Time & Space Ltd.
Your order has been shipped....

... nog ff een paar daagjes wachten en ik ben de eigenaar van de Box-set. :koffie:

Ik heb de demo (bij de interface) uitgebreid getest, uiteraard ook alle presets beluisterd en direct al eentje toegepast in het nummer waar ik momenteel mee bezig ben. Ik gebruik normaal eigenlijk voornamelijk hardware, maar deze gaat zeker een vast plekkie krijgen! Ik vind de interface erg goed en kwam zonder handleiding direct daar waar ik wilde zijn. De meegeleverde presets zijn zeer goed! 't is gewoon een volwassen synth. Dit is na Absynth de beste VSTi die ik ken (met de nadruk op die IK ken...), hoewel ze niet echt te vergelijken zijn natuurlijk (Absynth is vaak wel heel indrukwekkend, maar niet altijd even "bruikbaar" en ook -wat mij betreft- iets lastiger te programmeren). Ik wacht in ieder geval nog even met de aanschaf van een Virus....

Ik vond het ook zeer opzienbarend dat ik enkele presetnamen "van hier" herkende :confused: (ik wist niet van het bestaan van deze thread, hoewel ik hier toch bijna dagelijks even rondsnuffel :Z ). Ik moet toch wat beter opletten in het vervolg. Via de zoekfunctie maar eens gekeken of er nog iets over de Albino was gemeld........ :biertje:

Samengevat... :okdan:

En Rob, mocht je nog iets met "Rejo" kunnen, ahum, ga je gang (als je nog 's iets met een "vrolijk" zonnig geluidje gaat doen ofzo (bv denk RIO ipv rejo)

Hoi Rejo,

Komt in orde. Zodra er weer nieuw sounds gemaakt worden komt jouw naam ook erbij!
Veel plezier met Albino als je hem ontvangt!

Cheers,
Rob

Origineel geplaatst door rejo
[Ik moet toch wat beter opletten in het vervolg. Via de zoekfunctie maar eens gekeken of er nog iets over de Albino was gemeld........ :biertje:

[/B]

Volgens mij de langste thread van het DSF :D

LoL

Rob

Back