Ry & Slobbie

Origineel geplaatst door mikemix
Lekker!mis alleen de vocalen....?!

HAha, Mijn vocals mis je iig niet :D
Maar op dit moment is er idd een zanger bezig met de track, hopelijk wordt dat wat...

Lekker idd, ik vond je track voor je contest ook erg lekker, (en tevens een beetje onder gewaardeerd).

Ik vind de clap niet zo goed passen in deze track, qua sound dan.
Phaser gebruik is goed gedaan maar mag misschien iets harder.

Verder mag er nog iets meer gebeuren idd, die zanger zal de key wel wezen.. :)

-edit-

'je contest' moet zijn 'sf contest 2005'.. hihi

Laatst gewijzigd:
whehe lekkere track hoor, er gebeurt idd alleen veel te weinig op dit moment, soms krijg ik het idee alsof ik een loopje van 16 maten constant op repeat heb staan, de ene x met een wat ander effect dan de andere keer. Ben er mee eens dat de clap niet echt mooi staat. Een zanger en een andere opbouw van deze track, natuurlijk ook eens een paar refreinen tussen met wat akkoord en nootwisselingen in vooral die piano zou ook niet misstaan :).

Nummer klinkt wel ok.

Ben wel benieuwd naar de zang erbij en of dan de balans van de mix wel goed is.

Hm.. Ik ben van mening (eigen mening!!) dat het wat clinisch is.. Beetje te gemaakt. Ik bedoel daarmee dat de losse feel van DUB nu een beetje de kop in wordt gedrukt en allemaal strak aan het lijntje moet. Ik mis ook de vette over the top tape delay. Niet dat het MOET maar het maakt het wel heeel aangenaam. :D
De bass vind ik ook ietwat te happy..

tot zover mijn ongezouten mening.. :)

Origineel geplaatst door Arv
Hm.. Ik ben van mening (eigen mening!!) dat het wat clinisch is.. Beetje te gemaakt. Ik bedoel daarmee dat de losse feel van DUB nu een beetje de kop in wordt gedrukt en allemaal strak aan het lijntje moet. Ik mis ook de vette over the top tape delay. Niet dat het MOET maar het maakt het wel heeel aangenaam. :D
De bass vind ik ook ietwat te happy..

tot zover mijn ongezouten mening.. :)

Ja ik ben het wel met je eens hoor, maar toch... Volgens mij hou jij gewoon van heavy lome dub :) Dat is niet wat ik met deze track neer wil zetten, maar meer een vrolijke uptempo zomerse reggaetrack. De delays ruil ik nog graag in voor vocals en/of een catchy lead, maar daarvoor ben ik dus afhankelijk van andere mensen, vandaar dat ie ook online staat.

En iedereen badankt voor de reacties, ben het best wel eens met jullie! :engel:

:peukie:

Ja, idd... de vocals 'ontbreken'.
En ik vind de piano NET iets te hard en te droog, terwijl dat orgeltje juist een beetje ver weg zit.
De clap gaat wel, zou 'm iets minder 'hoog' geven want hij zit nu door de hihats heen.
De toms mogen ook wat zachter en een haartje meer reverb.

Verder een hartstikke leuk trackje.
Met wat melige Jamaica-style tekst er overheen over een lullige situatie uit het alledaagse leven en je bent klaar :D

Back