Tracker voor palmtops?

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Ik heb sinds kort een Ipaq, en nou leek het me wel geinig om in een tracker-achtige omgeving wat te spelen met het ding. Ik kan alleen niks vinden qua trackers voor palmtops. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, dus vandaar hier nog maar eens de vraag:
Bestaan er Trackers voor palmtops? :dj:

ja, stom van me, idd. :stupid
ik heb een ipaq met windows mobile :)

bedankt voor de links, maar ze werken bij mij allebei niet. kan hier ook aan het (bedrijfs)netwerk liggen, ik zal vanavond eens kijken.

Oja, google had ik geprobeerd, maar ik kreeg het niet gevonden. Zal wel aan mij gelegen hebben, maar het is niet zo dat ik niet eens gezocht had.

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
bedankt voor de links, maar ze werken bij mij allebei niet. kan hier ook aan het (bedrijfs)netwerk liggen, ik zal vanavond eens kijken.

Oja, google had ik geprobeerd, maar ik kreeg het niet gevonden. Zal wel aan mij gelegen hebben, maar het is niet zo dat ik niet eens gezocht had.

bovengenoemde zijn sequencer, daar ik niet precies weet wat een tracker is 8o) DUs kan zijn dat je er niets aan heb.

Ik heb gezocht met criteria als music sequencer for windows ce of music tracker for windows ce

hopelijk heb je er wat aan.

jep ,alles is welkom :)

een tracker is een oer-sequence interface die bijv. op de amiga heel populair is geweest. (Protracker, Octamed)
op de pc zijn ook trackers ontwikkeld (renoise, modplugtracker, madtracker), het is een soort van list-editor met samples. Erg leuk om mee te klooien en gewoon nostalgisch voor mij (ben ooit op een Amiga met octamed begonnen) :)

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
jep ,alles is welkom :)

een tracker is een oer-sequence interface die bijv. op de amiga heel populair is geweest. (Protracker, Octamed)
op de pc zijn ook trackers ontwikkeld (renoise, modplugtracker, madtracker), het is een soort van list-editor met samples. Erg leuk om mee te klooien en gewoon nostalgisch voor mij (ben ooit op een Amiga met octamed begonnen) :)

okay volgens kan je dan nog wel wat met:

Z4Music ver. 1.5

Z4Music is a music sequencer for MS Windows CE/Windows Mobile/Pocket PC platform. You can create drum loops, or songs (dance/hiphop music, drum solos, ambient, rock, ...). You can also use it as a drum-machine or sampler/sequencer in a live playing or instrument (guitar, bass guitar, keyboards) practising.

Requirements: PocketPC with ARM compatible processor (e.g. iPaq, Acer n10, Pocket LOOX, MyPal A600, MobilePro P300, PocketGear 2060, etc.), min. 200MHz.

What's new in Z4Music version 1.5:
- Tone properties: Pitch, volume, max. length
- Variable Pattern & Beat length (triples, etc.)
- Looping
- Export to WAV
- CPU/Volume indicators

try : http://www.z4soft.com/f/Z4MusicTrialSetup.exe

Een tijdje geleden al eerder gepost maar hier is ie weer:
http://www.milkytracker.net/index.html

ccc3.png

ccc5.png

Back