Verkoop-feedback

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
..

..

ik had het over het ex forumlid..verlichte kots (vrij vertaald)
Ik ben het helemaal met Leo eens,het is irritant.Ik kan er wel mee leven hoor,ook omdat het een technisch probleem is.................................het is verder vrij zinloos..
Ik geef iedereen met een ster er gewoon 5..:duivels:
Maar kinderachtig is het wel,maar ja we zijn een forum voor alle leeftijden...................:D
Het zou toch leuk zijn als degene die dit steeds doen het dan eens uitleggen.
Een grapje op zijn tijd is niets mis mee maar om stelselmatig iedereen die je niet mag te dissen..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bericht door een moderator:
Jongen, jongen, jongen.. We zijn weer eens een keertje verplicht ons te verantwoorden.. Maar goed.. ik zal dan maar weer eens een keertje reageren.

trouwens, hoewel je dan helemaal gelijk hebt, vind ik wel dat je wat minder blasé kan reageren.
zo'n belangrijke functie brengt nou eenmaal ook dit soort werk met zich.

Maarruh....

het is bijna 16:00 en dan...

cup_a_soup.jpg

Cup A soup?

Dit is geen cup A ;)

-C-

Origineel geplaatst door Leo
trouwens, hoewel je dan helemaal gelijk hebt, vind ik wel dat je wat minder blasé kan reageren.
zo'n belangrijke functie brengt nou eenmaal ook dit soort werk met zich.
Dat is ook weer zo..
Ik heb het gewoon een beetje druk op het werk zal ik maar zeggen..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dat is ook weer zo..
Ik heb het gewoon een beetje druk op het werk zal ik maar zeggen..

sorry, soms vergeet ik gewoon dat er ook nog mensen zijn die werken.

ik lust wel zo'n kopje soep trouwens. maar ja, lust zo'n del nog een 45-jarige veel te grijze, buikige ingezakte vent met kromme rug? zal wel niet hè.

En dan nog Leo.

Is die lieve meid dan een 'keepertje'?
(En wat zal je lieftallige eega er wel niet van zeggen?)

precies, ik blijf lekker bij die ouwe dibbes. heb van de week trouwens ook mijn ouwe moogje teruggekocht voor de tweede keer, ik ben niet zo'n hopper.

Ik koop wel vaker spullen via het forum en heb werkelijk nog nooit naar die waarderingssterren gekeken. Alle te maken
verkoopdeals vallen en staan met goede en heldere communicatie.

Leo, wat dat betreft heb je zelfs recht op 10 sterren! Fijn om te lezen dat je je Voyager weer terug hebt.

ik let eigenlijk nooit op die waarderings sterren, kopen van iemand die ik wel vaker op het forum tegenkom heeft voor mij de voorkeur, dat komt op mij wat betrouwbaarder over.
zo heb ik al flink wat spullen gekocht, en nooit problemen mee gehad, zowel met ophalen (en zelfs langsbrengen!) als geld overmaken en op laten sturen.

jammergenoeg is er op dit moment een (niet heel bekend) forumlid bezig mij te naaien om een alesis bitrman.
Dat soort figuren zijn jammer, pure diefstal en moderators doen er niks aan, of kunnen er niks aan doen.

Ik ben van mening dat er een openbare schandpaal / blacklist moet komen voor dit soort onmensen !

Last edited by a moderator:
Tja een blacklist, maar wat dan? Mensen kunnen elkaar daar ook mee naaien door bijvoorbeeld te zeggen dat ze een product nooit hebben ontvangen, terwijl het in feite gewoon thuis staat en ze niet hebben betaald, dat soort ongein.
In de vraag/aanbod faq staat dat alles op eigen risico is en ik geef de moderators groot gelijk hierin.

Het is klote als iets niet goed gaat, maar soms kan er gewoon een misverstand zijn en dan is het erg vervelend als er al openbaar met grote woorden zijn gesmeten.

Die sterren hoeven ook niet van mij, wat heeft iemand er nou aan?

Origineel geplaatst door elektrovolt
Ik ben van mening dat er een openbare schandpaal / blacklist moet komen voor dit soort onmensen !

@Elketrovolt..
daar heb ik lang en breed met Jeroen aka Johhny B. over ge-PB'd.

Nav een draad die ik had geopend voor een vriendelijk mede forumlid doordat die had betaald voor zn TR909 maar na 3.5 week deze nog steeds niet had ontvangen. De draad heeft ervoor gezorgd dat de verkoper uiteindelijk toch ineens (na eerder geen mail te beantwoorden) van zich liet horen en met een rotsmoes vertelde dat ie niet wist hoe ie een pakket naar Belgie moest verzenden... binnen een week of 2 hooguit was het ineens opgelost! M.i. heeft het dus wel zin gehad

Een blacklist en openbare schandpaal passen niet in de policy en ga zo maar verder..
op zich erg jammer ..
is al veel over geschreven/opgemerkt en op gevloekt!

zeker dat bijv. slechts 1% van het aantal leden juist ervoor zorgen dat je terughoudend wordt..

@Leo..
Kheb nog nooit iets van je gekocht maar die 5-stars krijg je telkens weer als ik een advertentie van je zie! ;)
(geldt ook voor andere SF-leden waar ik (goed) contact mee heb of zelf ooit iets van ze heb gekocht)

@Iceglove
Voor 1 euro extra kan je, na ontvangst van het pakketje, als verzender een bezorgberichtje thuis ontvangen. Dan is er geen mogelijkheid meer tot discussieren over wel/niet ontvangen....

Zo nu Tekno ff 5 sterren geven voor zn TR808 advertentie :biertje

Bericht door een moderator:
Heren, de discussie over wel/niet blacklist is niet ontopic in deze discussie.
Daar zijn genoeg eerdere discussies over gevoerd, de uitslag hierover is duidelijk.
Op het moment dat er alsnog de gelegenheid wordt gegrepen om mensen met naam en toenaam te noemen, dan wordt dit weggemodereerd.

Origineel geplaatst door sms303
[BZo nu Tekno ff 5 sterren geven voor zn TR808 advertentie[/B]

toen ik m zag wilde ik m meteen kopen, gewoon om droog te horen, is de 808 al een lust voor het oor.

ow enneh.. oplossing voor alle blacklist/waardering problemen: reageren aan in verkoopthreads. dan komt er vanzelf eerlijke feedback waar ook eerlijk op gereageerd kan worden. out in the open en met tekst en uitleg.
maar voordat hanz het zegt, ook hierover is al meer dan genoeg discussie geweest.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back