Schippmann, Manikin en Jomox met iets nieuws?

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Op de schneidersbuero site staat het volgende te lezen:
Schippmann..
..and JoMoX and Manikin are all waiting for something to get ready with their new products. With July 2006 in whole Europe all electronic items has to be lead-free and this makes the whole branch curious. Just Cwejman still seems to stay in time with his new modules coming in probably in about two weeks? will see.
http://www.schneidersbuero.de/index.php?lang=en&sect=news

Ik ben benieuwd met wat voor producten ze komen..

Schippmann heeft met die Ebbe und Flut iets moois gemaakt, maar op een of andere manier slechte marketing.
JoMoX is altijd een interessante knaap zeker ook met de xbase 999..
En Manikin heeft een briljante sequencer gemaakt en daarbij de menotron.. Wat zou er nog meer komen.

Of zou schneidersbuero het over de ebbe und flut, xbase 999 en de menotron hebben.. dat zou suf zijn.

Nee joh,

ze wachten op onderdelen om hun nieuwe producten te kunnen finishen. Die onderdelen moeten tegenwoordig loodvrij zijn, vandaar.

Althans, dat lees ik. ;)

edit: hoe vaker ik het lees, hoe meer ik (geestelijk) in de knoop raak. ;) :D

Zo lees ik het ook een beetje.. Maar die nieuwe producten? Zijn dat bestaande types met nieuwe leadfree componenten?

Heel irritant dat ik op mijn werk allemaal aanpassingen moet maken nav PbFree indicators en dat het dan in mijn hobby ook naar voren komt...grrrr

Re: Schippmann, Manikin en Jomox met iets nieuws?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Of zou schneidersbuero het over de ebbe und flut, xbase 999 en de menotron hebben.. dat zou suf zijn.
En suf is het! Bah!

Back