[track] ruige breakbeats en dikke bassen

Shit man,

Ik ben zeer benieuwd, met al die reacties maar krijg te lezen: 404, file not found, als ik de track wil openen, klopt dat?

niks mis met de link, maar ik heb nog maar -13 MB bandbreedte :D

dus hierbij effe op een andere server

Origineel geplaatst door trigg
iedereen bedankt voor de feedback! :okdan:

de bassline is een absynth-dingetje door de culture vulture heen.
mist duidelijk nog wat laag merk ik, dus ik zal snel effe een nieuwe versie uppen met meer sub erin!

@kat yikadi> als ik funky beats wil, maak ik ze wel...deze beats grooven imo meer dan genoeg

Ze grooven als een kameel met jicht. Sorry, maar ik ben heel zeikerig als het over beats gaat. Goede beats programmeren is lastig en vergt een hoge mate aan muzikaliteit.

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Ze grooven als een kameel met jicht. Sorry, maar ik ben heel zeikerig als het over beats gaat. Goede beats programmeren is lastig en vergt een hoge mate aan muzikaliteit.

je moet jouw smaak niet verwarren met muikaliteit
als je goed naar dit soort beats luistert ontdek je ook een aparte groove. de blanke ikgajestrotdrafbijten groove :D
ik kan me iig voorstellen dat mensen daar op kicken. ik zelf hou meestal van wat andere beats maar deze vind ik heerlijk goed te pruimen. die track loopt als een tiet dus je moet niet oldwhoren
weet ook niet wat je nou verwacht
dat de hele wereld jouw sort tracks gaat maken?
vertel dan eens waar t m in zit. met jouw muzikaliteit moet dat geen probleem zijn toch?

Sorry, maar ik ben heel zeikerig als het over beats gaat.

Niet alleen als het over beats gaat. Je loopt continu tegen alles en iedereen aan te bitchen.
Als ik je nummers hoor heb je ook wel heel wat in je mars, maar soms kom je zo lekker uit de hoogte en mag je graag lopen patsen met je kennis van muziek. Respect voor wat je weet, maar het mag wat mij betreft wel wat genuanceerder.

love you ;)

-C-

Sorry, maar ik ben heel zeikerig als het over beats gaat. Goede beats programmeren is lastig en vergt een hoge mate aan muzikaliteit.

Luister dan maar goed naar deze track, wellicht leer je er nog wat van.... :kont:

:) nice!

Alleen 't "gebrek" aan laag vind ik ook een beeetje.

Wat een machtig geluid zeg.....

Vette track!!

P.S.: voor dat bass probleem zou ik proberen een tweede baslijn onder die overstuurde lijn te leggen die wat meer strak en ritmisch met de beat meegaat ofzo....volgens mij werkt dat wel goed.

Klinkt lekker maar vind hier de bass iets teveel overheersen.Nu hoor ik hem mono maar als je misschien wat panning doet met de onderliggende pad en evt.percussie een zachte lage ''boeeeemmm'' onder de beat en voila!

erg lekker inderdaad, weinig meer aan toe te voegen!
mooie afwisseling van rustige en (misschien af en toe iets te) drukke stukken, en een ouderwetse hoover tussendoor.
doet me op bepaalde punten een beetje aan Prodigy denken.

leuk vooral dat de bass op sommige momenten in stukjes gehakt word
volume van bass iets te aanwezig
moeilijk altyd netjes comments geven ,..
beats zijn smashy en funkie genoeg imho

:{ keepon

Back