Nova - Bromtoon op Outputs

Resonance

Turn up the reso!
Ik kan een Nova van iemand kopen, alleen er is iets raars mee...

er zit een bromtoon op de outputs en t schijnt dat die verdwijnt als je de midi thru aansluit op een andere synth :confused:

hoe kan dit? en nog belangrijker, hoe laat je dit verdwijnen en zou t schadelijk zijn voor de nova?

Bij brom denk als eerste aan een aardingsprobleem. Kun je de bak ook met en los snoertje aarden om te zien of het probleem dan over is ?

Re: Nova - Bromtoon op Outputs

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Ik kan een Nova van iemand kopen, alleen er is iets raars mee...

er zit een bromtoon op de outputs en t schijnt dat die verdwijnt als je de midi thru aansluit op een andere synth :confused:

hoe kan dit? en nog belangrijker, hoe laat je dit verdwijnen en zou t schadelijk zijn voor de nova?

Dit schijnt idd te werken, ik heb het wel eens eerder van gehoord

zoek even op het forum
de nova in kwestie is waarschijnlijk al eerder (1 of 2 keer) van eigenaar gewisseld hier. er is toen ook wat over gezegd.

Ghehe, die heb ik idd ook al een paar keer zien staan, ook over getwijfeld.. Zal inderdaad wel een aardingsprobleem zijn, maar ben toch blij dat het achteraf niet door is gegaan.. Met alle respect voor de eigenaar natuurlijk, maar ik betaal liever een paar tientjes meer voor een Nova in perfecte staat! En die heb ik nu overigens ook 8)

Maareeeuh... Jij had toch allang een Nova? :)

ik heb mijn nova verkocht voor 375 en een Evolver voor terug gekocht,
toen ik een paar dagen geleden weer een nova voor 300 zag staan..
tja voor dat geld wil ik er best wel weer 1 terug kopen .. maar misschien moet ik t toch maar laten ..

het is trouwens idd de nova die al van verschillende eigenaren hier op t forum is veranderd..

Back