Komkommertijd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door GeeEs
8) idd.. ;) Is het nog gelukt de Audio van de 17e juni (Bastille optreden) te uploaden?

Ben nog steeds erg benieuwd!

Hi G,

Ik moet nog een beetje knippen en plakken, nadeel is dat de IKEY geen datum en tijd aan de bestanden hangt, dus het is een beetje gokken. Nu is het nog wat warm, na dit weekend even de audio weer doorlopen.

NB. software update van de iKey heeft overigens veel andere problemen opgelost.

Temperatuur is op een absoluut hoogtepunt en het nivo op een record dieptepunt duzzzz......

Misschien iets te laat, het voetballen is alweer voorbij, maar wat is geel wit zwart en laat doelpunt na doelpunt erin vliegen ?

Origineel geplaatst door BananaWorld
Bijna, slawine. }:|
shit
ik wist het wel maar was t vergeten

t is blauw en rent op een voetbalveld

t is blauw en rent op een voetbalveld

Felix Magath misschien ??

Bayern München heeft zaterdag het kampioensfeest op een boot in Keulen moeten vieren zonder zijn trainer. Felix Magath bleek bij aankomst niet meer in staat aan te sluiten bij zijn spelers.

'Ik had al wat gevierd voordat we daar aankwamen. Ik heb er meer dan eentje teveel gedronken', bekende de coach van Bayern eerlijk aan de WDR.

Het is geel en hangt achter een auto?

Het is geel en je legt er je boot aan vast?

Het is rood en vliegt door de vergaderzaal?

Het is rood en staat in de wei?

Jeuz..... er komen allemaal grappen van 10 jaar geleden naar boven

Het is rood en vliegt door de vergaderzaal? De financieel directeur na de rekening van het laatste bedrijfsfeestje.

wat is geel wit zwart en laat doelpunt na doelpunt erin vliegen ? Een goalmeesje

Heb je mijn Kat gezien?

Heb je mijn Kat gezien?

1 van mijn honden heet Josty, hebben jullie misschien een naam voor mijn nieuwe kat?

Dit is 'm:

Attachments

• madcat.gif
    madcat.gif
    115,2 KB · Bekeken: 111
Ja ja, 't is weer tijd...

komkommer.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back