Korg Trinity, output 3 en 4

jeroentuitd

Stamgast
Hoi,

Ik heb een Korg trinity. Er zitten 4 jack uitgangen: ouput 1 en zijn 2 de gebruikelijke uitgangen. Maar ik graag willen weten hoe ik 3 en 4 kan gebruiken. vooral op het podium lijkt het me erg makkelijk om 1 en 2 naar de mixer te sturen, en 3 en 4 naar mijn eigen versterker die ik als monitor gebruik. Ik ben er echter nog niet achter hoe ik dit voor mekaar kan krijgen. kan iemand mij dit uitleggen?

mvg

Jeroen

In program of combi-edit ga je naar P8 (master effects). Hier kun je rechtsboven in het schermpje (Pan1 en Pan2) de uitgangen 3 en 4 activeren. ( deze staan normaalgesproken op OFF)

Succes!!

ok bedankt! ik ben nu al een stapje verder.

maar het klinkt nu alsof de mastereffecten voor de volle 100% worden mee uitgestuurd. er zit dus veel meer effect op het geluid als bij uitgang 1 en 2. is dit ook te verhelpen?

grs jeroen

Ja, dat klopt. Uitgang 3 en 4 worden afgetapt ná de effecten, dus wil je geen effect op 3 of 4, dan zul je de effecten moeten uitschakelen. Ik weet niet of je 3 en 4 ook droog kunt uitsturen, waarbij het signaal voor de effecten afgetapt wordt.

Back