Hi,
als nieuw lid van Interface werd ik tot onlangs verrast met een kadootje: Magix Studio 7 de Luxe. Eerst maar eens een backup van mijn systeem. Dan de programma-Cd erin en na wat rommelen en tekstjes op mijn scherm, herstart (reset) van mijn systeem. Tot 2x toe.
OK, opnieuw. Geen autonotification (Shift toets, ja ik werk met W2k) en via de Setup in de programmamap opnieuw geprobeerd. Nu wel installatie. Alleen:
-ik heb geen ASIO drivers vlgs Magix, die er dus wel zijn (Audiophile 2496 soundcard)
-ik heb geen geldige midi-files, die ik dus WEL heb.
-en nog meer ongein.
a. waaarom geen automatische installatie?
b. waarom een reset midden onder de installatie?
c. waarom al die kreten, die ver bezijden de waarheid zijn?
Zo heb ik dus niets aan dat kado! Gelukkig dat ik het niet gekocht heb! Software kan je moeilijk ruilen.
Enig idee?
Ik heb:
Asus P4B533 mobo
64 MB Asus AGP Video kaart
1 Gb intern geheugen
Pentium IV 2,x Ghz
en alle verdere reut aan CD-ROM. DVD speler en de rest
en draai onder W2k.
Raymond
(is daar ook iemand vreselijk verkouden?)
als nieuw lid van Interface werd ik tot onlangs verrast met een kadootje: Magix Studio 7 de Luxe. Eerst maar eens een backup van mijn systeem. Dan de programma-Cd erin en na wat rommelen en tekstjes op mijn scherm, herstart (reset) van mijn systeem. Tot 2x toe.
OK, opnieuw. Geen autonotification (Shift toets, ja ik werk met W2k) en via de Setup in de programmamap opnieuw geprobeerd. Nu wel installatie. Alleen:
-ik heb geen ASIO drivers vlgs Magix, die er dus wel zijn (Audiophile 2496 soundcard)
-ik heb geen geldige midi-files, die ik dus WEL heb.
-en nog meer ongein.
a. waaarom geen automatische installatie?
b. waarom een reset midden onder de installatie?
c. waarom al die kreten, die ver bezijden de waarheid zijn?
Zo heb ik dus niets aan dat kado! Gelukkig dat ik het niet gekocht heb! Software kan je moeilijk ruilen.
Enig idee?
Ik heb:
Asus P4B533 mobo
64 MB Asus AGP Video kaart
1 Gb intern geheugen
Pentium IV 2,x Ghz
en alle verdere reut aan CD-ROM. DVD speler en de rest
en draai onder W2k.
Raymond
(is daar ook iemand vreselijk verkouden?)
Eigenlijk vind ik het wel grappig dat je er van dit soort problemen mee hebt... bevestigd mijn vooroordeel alleen nog maar meer over magix