magix studio 7 de Luxe

Heheh, das toevallig. Laat ik nu net de technische ondersteuning voor MAGIX voor mijn rekening nemen. :D

Overigens lees ik nogal wat kritiek op MAGIX software maar ehm... jullie moeten Music Maker en Music Studio dus echt niet door de war halen. Music Studio is namelijk gewoon een eenvoudigere versie van Logic en een eenvoudigere versie van Samplitude in een doosje. En dat alles voor minder dan 70 euro. Als je hier geen muziek mee kunt maken, dan kun je dit mijns insziens ook niet met Cubase, Cakewalk, Logic etc. etc. etc.

Aan de starter van dit topic, als je even naar www.magix.nl surft klik dan even op "technische ondersteuning" en kijk dan even bij de algemene FAQ's (algemeen, Mijn PC slaat vaak vast, is niet stabiel, het geluid hapert en stottert...). Helpt dit niet, druk dan op dezelfde website op "contact" en verzoek een systeemanalyse. Dan lopen we je systeem na in de hoop wat voor je te kunnen vinden. Ik kan je wel vertellen dat spontane herstarts niet fijn zijn en in 9 van de 10 gevallen eindigen in format C:, re-install Windows...

a. waaarom geen automatische installatie?
b. waarom een reset midden onder de installatie?
c. waarom al die kreten, die ver bezijden de waarheid zijn?

Tja, hier moet ik toch echt even m'n werkgever verdedigen (onpartijdig als ik ben); wat betreft a en b, op de meeste PC's staat het programma er in een paar muisklikken op en wat betreft c daag ik je uit om mij 1 onwaarheid te vertellen. Je wilt niet weten wat voor een leger advocaten er naar die schitterende marketing-technische verpakkingen van MAGIX kijken voordat het product op de markt gebracht wordt.

Tot zover de support op dit forum, voor verdere support mag je de gebruikelijke wegen (e-mail, MAGIX forum, telefoon) gebruiken. Dit forum is per slot van rekening ook een stukje van mijn vrije tijd :koffie:.

Ik heb wat los gemaakt.
Hoeft allemaal niet meer. Ik heb het progje maar weggegeven. Na de eerste drie keer proberen met andere settings, toch weer een automatische reset (weer een aantal keren). Hup, de vuilnisbak (weggeefbak, dus) in.

Raymond

Back