The Headacher
Prutser
Ik doelde eigenlijk op het optimaliseren van alles met behulp van de juiste CFLAGS CXXFLAGS en (Gentoo specifiek) USE flags. Gezien bijna alles van de grond af aan wordt opgebouwd kun je alle binaries (programma's) zo bouwen dat ze optimaal draaien op je processor en de juiste libraries wel of niet gebruiken.Net zoals met elke andere distributie overigens, want hardwareoptimalisatie is met name een kernel-kwestie en heeft weinig vandoen met welke applicaties een distributie erbijstopt.
Dat zie ik je niet zomaar op iedere distro doen.
[edit]Dat is trouwens best een interessante distro die je daar even liet zien GeeEs, die kende ik nog niet. Binnenkort eens downloaden en kijken wat voor interessante programma's er op staan.[/edit]
Laatst gewijzigd:

. Anyways, na een paar dagen kloten op een manier die ik niemand kan aanbevelen was ik van plan om in de
). Nu hopen dat ik op deze distro zowel mijn Nvidia kaart als mijn M-audio midisport 1x1 aan de gang kan krijgen na installatie, dan kan ik eindelijk weer eens muziek maken in plaats van proberen dit mogelijk te maken met opensource software.
.