Op zoek naar specifiek "jeey" gejuich klankje

CosmicDreamer

Sonic Passionado
Ik weet niet of jullie dat ding van de jaren 80 nog kennen van confetti, dat heet "C in china". Was zo'n beetje de new beat rage toen. Maar kom, daar komt altijd zo'n juichklankje in". Dus C in china...jjeeeeeey. Ik vind dat zo'n nerdy juichklankje maar vind dat nergens terug.

Ik weet dat het nog wel eens een paar keer gebruikt is in latere nummers. Het zijn echt "chinezen" of japanezen die roepen. Ik vraag me af of iemand dat ergens afzonderlijk heeft want wi ldat graag gebruiken voor "iets"

zo, om het wat te verduidelijken, heb ik de sample van hetgeen ik bedoel even als attachment bijgevoegd, maar ik zou het dan wel graag zonder muziek willen (hopelijk herkent iemand het van een sample cd ofzo)

Attachments

• heeej.wav
    281,5 KB · Bekeken: 119
ja, zou wel kunnen hoor maar ik dacht dat ik het rond die periode nog wel in andere dingen gehoord had.. en het lijkt wel zo'n toespraak

op de amiga had je toen zon shareware spelletje Lingo ( :D) daar zit ie volgens mij in, of iets wat er heel veel op lijkt.

Van dat soort YEAH zitten er een aantal in mijn Quasimidi Raven. Ik kan ze een keer opnemen als je wil.

Back