Mengpaneel afstoffen

mstsfreak

Ouwe rot
Hebben jullie dat ook? Je mengapaneel ligt weer eens vol stof!! Ga er maar aan staan om al die ielige knopjes te ontwijken als je je mengpaneel wilt afstoffen. Wat een *&#%-job!! :(

Wie heeft een tip om gemakkelijk je mengpaneel af te stoffen?? :eureka:

(Niet onder de kraan houden of zo natuurlijk):engel:

Swiffer Dusters !

(een essentiƫle studio-tool)

Attachments

• duster.jpg
    duster.jpg
    7,5 KB · Bekeken: 147
Met zo'n 'pluimenstoffer'? Je weet wel, een stok met daaraan een stel zachte pluimen aan gebonden.

Je kan natuurlijk ook altijd een laken of zo over je materiaal leggen na gebruik. Dat doe ik nu al een tijdje, vraagt wel enige discipline want ik moet er een stuk of vijf gebruiken om alles af te dekken. Maar sindsdien heb ik nooit nog moeten afstoffen.

swiffer duster is tha maxx :) (al heb ik hier de cheap-ass action-variant ;) doet 't ook prima)

jawel, maar je stoft er niet de binnenkant van je apparatuur mee af natuurlijk ;)

Ik gebruik voor m'n mengpaneel altijd een plastic hoes (heb ik door m'n moeder laten maken :D) en dat werkt prima. Maar als ik dan toch eens een tijdje die hoes 'vergeten' ben en er ligt stof op, dan gebruik ik de stofzuiger op z'n laagste vermogen en monteer zo'n borsteltje op het einde van de buis. En dat werkt echt prachtig ... nog beter dan die Swiffers (die ik overigens voor de synths gebruik). :eureka:

:doei:

's avonds doeken over apparatuur en een stofkwastje bij de hand. Altijd handig en je kunt bijna overal bij.

De TIP:

De TIP:

Koop een kwast, maar dan zonder verf natuurlijk :D
Zo'n brede is ideaal :okdan: Als je hem in de lengte houd gaat die makkelijk tussen de knoppen door.
Ik maak alles stof vrij zo.

Attachments

• kwast.jpg
    kwast.jpg
    6,2 KB · Bekeken: 108
Gewoon Zuige.....wel oppasse voor losse knopjes, kheb ook al eens de toetsen van me bord gezoge!

Origineel geplaatst door Capstan cappy
lewl:okdan: sta je wel raar te kijken of niet, :confused:

Hehehe uhm ja,toen het gebeurde ging nog ff door tot ze op waren twas wel een grappig gezicht!
kheb ook niet de moeite genome ze deruit te vissen, genoeg toetsenborden in huis ;)

Origineel geplaatst door sander
Ik snap die mensen niet die niks over hun apperatuur heenleggen als deze niet wordt gebruikt. Das toch gewoon te dom. :stupid

Dat komt omdat er veel mensen zijn die impulsief werken denk ik. Dus geen zin om voor 15min al die hoezen te verwijderen. Of als je ff tv tussendoor wilt kijken je alles er weer op moet leggen. Stofhoezen zijn leuk voor snachts of als je op vakantie bent.
En daarnaast: als je aan het werk bent komt er ook stof op. Ik zit weleens 8uurtjes op mijn kamertje. Geloof maar dat er stof opkomt dan.

Koop gewoon zo'n kwastje. en 1 grote hoes/kleed voor als je lang weggaat. (vakantie)

Mijn lieve vriendin heeft stof gehaald op de markt en vervolgens op maat zwarte zware doeken gemaakt die ik eroverheen leg.

Nu rook ik wel in de studio (ja ik weet het) en ik moet mezelf elke dag na het spelen verplihten om de doeken erop te leggen, want stof gaat hard!!

Back