Mengpaneel afstoffen

ik gebruik ook swiffer dusters.. die dingen zijn perfect, niet alleen voor je mengpaneel maar ook voor je andere gear..
daarnaast zijn ze in t huishouden ook erg handig, werkt fijner als een natte doek waarna je als t opdroogt allemaal opgedroogte stof klodders en vegen terug vind..

de swiffer duster lijkt trouwens ontworpen om de Teebee schoon te maken, in de breedte past ie echt precies tussen de knoppen :)

Ik dek m'n zooi zoveel mogelijk af met 't een of ander.

Swiffer moet ik maar es een keer proberen..

:D

Attachments

• ssswiffr.gif
    ssswiffr.gif
    69,8 KB · Bekeken: 105
:engel: whoops.. vergeten..

Attachments

• ssswiffr.gif
    ssswiffr.gif
    71,8 KB · Bekeken: 108
stofzuiger op laagste stand stukkie panty er over dan vreet ie je knoppies ook niet op

ennuh die panty eh ja dat versier je zelf maar 8o)

Swiffer dusters... in de aanbieding bij de Appie. Had ik jaren eerder moeten kopen! :okdan:

ook maar zo'n swiffer proberen denk ik. ik stofte de mixer eerder af met een kwast , idd zo'n brede, en dan t stof dan opzuigen met de stofzuiger, die ik in mijn andere hand had. werkt ook ideaal. Moet je zo'n swiffer geval dan uitkloppen naderhand?

Nee, wegflikkeren. Da's helemaal 21e eeuw! :W

Re: De TIP:

Re: De TIP:

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Koop een kwast, maar dan zonder verf natuurlijk :D
Zo'n brede is ideaal :okdan: Als je hem in de lengte houd gaat die makkelijk tussen de knoppen door.
Ik maak alles stof vrij zo.

Ik blijf toch lekker bij mijn eerste plan.
Lang leven het mileu :okdan:

ik bortsel m'n aparatuur af met een zachte kleine (voor niets anders gebruikte) verfborstel in de richting van een fijne hulpslang die op m'n stofzuiger gemonteerd staat. kan je overal mee tussendoor en het opgewaaide stof is meteen weg. geen risico op knopjes of zo opzuigen: die kunnen in dat slangetje niet in.

Ik vraag me wel altijd af, wat doen mensen die tegen weggooien zijn nou eigenlijk met hun gebruikte toiletpapier? :eureka:

Origineel geplaatst door Hanz
Ik vraag me wel altijd af, wat doen mensen die tegen weggooien zijn nou eigenlijk met hun gebruikte toiletpapier? :eureka:

gaat via het toilet (een plank met een gat erin) naar de beerput.
na een seizoen goed verteerd te zijn wordt die inhoud van die beerput op het 'land' uitgegoten en dan kan je daar mais op planten die daardoor ongelooflijk goed goeit. deze mais voeder je aan de kippen waarvan je prima schareleiren kan bekomen. als die beesten niet meer willen leggen kan je ze nog als soepkieke opeten. de beentjes van die kiekes zijn voor de katten. deze helpen je koterij muisvrij te houden zonder vergif te moeten kopen. enzoverder...

zo zie je maar: niets hoef(de) verloren te gaan.

Back