Mengpaneel afstoffen

Goeie tip met die nylon sok , heb al een aantal knopjes opgezogen met de stofzuiger , joystick knop voor me m1 is weg al weg . pasgeleden een knop van me omni opgezogen , moest ik heel die stofzak leeg maken:(
die knoppen zitten best los , met indrukken springt die welleens een meter eruit , moet je nog uitkijken dat die niet in je oog springt :D met beleid drukken dan gaat het goed !

Attachments

• button-borstels.gif
    button-borstels.gif
    9,9 KB · Bekeken: 89
hoe lang gaat zo'n
Swiffer_Dusters_logo_view.jpg
eigenselluk mee ??

Heb ooit 1 pak gekocht en die heb ik nog steeds :)

als je klaar bent gewoon met de stofzuiger afzuigen wel goed het swiffer doekje vasthouden want ik heb m ook wel eens per ongeluk opgezogen :stupid:

Ik denk dat jullie vrouwen erg gelukkig met jullie zijn !8o)
Maken julie ook muziek , of zijn jullie continu bezig met afstoffen en afdekken.
Bij mij staat alles zonder doek of afschermkap !
Ik wil alles kunnen gebruiken waneer IK daar zin in heb , ik zou gewoon terugdraaien als alles netjes ingepakt staat .:duivels:
Ik weet het , het is dure apperatuur , maar ja !
Het moet gebruikt worden , het is zonde van het alleen maar te hebben, ik geniet van de klanken , niet van het poetsen !:koffie:

T'ja , dat neem ik erbij , ik zie synth's nog altijd als een instrument om je gevoelens te uiten .

Gaan ze na een tijdje kraken en piepen , tja , dan moeten ze hersteld worden.

Zo heeft iedereen werk .:doei:

MAAR !!!

Ik speel waneer IK zin heb en inspiratie , en dat is dagelijks.:eureka:

Ik ben geen fanatieke poetser en ook dek ik niks af. Toch al meer dan 12 jaar problemenvrij...

Ik ben ook niet echt een fanatieke poetser, maar als ik zie dat sommige dingen lichter van kleur beginnen te worden is t toch echt tijd voor een poetsbeurt :)

heb op t moment 1 instrument dat door stof afentoe een kraakje geeft, en t helpt soms idd om dan te blijven draaien tot t weg is (met wat geluk) maar t komt bij mij dan regelmatig weer terug en het is o zo irritant als dit kraakje net op een pot zit van je filter :(

dus ik ben met iets meer zorg mn instrumenten gaan behandelen onder t motto: voorkomen is beter dan genezen :)

Back