Electro Machine

KURZWEIL-2600

Ingeburgerd
Ik heb hier een Electro typ Beat van mijn eerdere project :dj:

Download

Iedereen mag zijn beoordeling plaatsen over dit muziek:)

Laatst gewijzigd:
redelijk electro ja :D

t hoog doet wel echt pijn aan mn oren overigens.. moet dat niet ietsie milder?

OW deez is leuk!

FF wat variatie en natuurlijk een leuk middenstuk met een ander thema inbouwen en je kutn knallen. De snare mag ietje snappier van mij en er mag vooral iets meer variatie in......het klinkt op sommige stukken alsof het een loop is die heel lang herhaald wordt op deze manier. Beetje meer explicitiete break zou er goed in passen vind ik.

Verder heel leuk hoor!

Auw man, die biep is echt te hoog qua freq......

Beat is lekker droog. Snare/Rimshot vind ik eigenlijk wel lekker. Beetje meer variatie zou geen kwaad kunnen, zeker de 2e helft, want dan is het net idd een loop.

Origineel geplaatst door Septic
Auw man, die biep is echt te hoog qua freq......

Beat is lekker droog. Snare/Rimshot vind ik eigenlijk wel lekker. Beetje meer variatie zou geen kwaad kunnen, zeker de 2e helft, want dan is het net idd een loop.

Klopt ik heb deze beat ook niet helemaal afgemaakt ik heb die playlist gewoon met een kwast geschilderd :P
Als ik meer werk in het playlist had gewerkt dan klonk ook niet eentonig

ik zou gewoon eens piano les nemen .. niks mis met een beetje basiskennis !

Origineel geplaatst door MadR
ik zou gewoon eens piano les nemen .. niks mis met een beetje basiskennis !

Heb ik al :P Ik speel al op mijn 14de maar dat was echt ouwehoeren, laatste 4 jaar ben ik serieuzer }:|

Laatst gewijzigd:
Hee KURZWEIL-2600 de sound van je track kllinkt lekker zou wel wat meer afwissling in de track maken als ik jou was, maar zag al dat je ervan op de hoogte bent.
Verder zou ik zeggen werk hem nog wat uit en plaats hem nog eens.
:)
Ben zelf mijn track aan het aanpassen maar hahaha gaat steeds meer een andere track worden maarja zo blijven we bezig. Gaat goet man Jamzen had nog wat oude tracks op mijn website gezet check ze als je het leuk vind.
www.samusaran.tk

Laatst gewijzigd:
zit iets leuks in, zeker afwerken:)

ik heb me wel wat door je track heen moeten zappen, die hoge biep was hier echt niet de hele tijd uit te houden...

Origineel geplaatst door pocketzip
zit iets leuks in, zeker afwerken:)

ik heb me wel wat door je track heen moeten zappen, die hoge biep was hier echt niet de hele tijd uit te houden...

Klopt ik heb net even hoge biep wat milder gemaakt ;)

Back