ok vast meer over gezegd ik begin gewoon op nieuw
ik hou nie soo van gitaar muziek heb wel lang haar [belangrijk ,..???] haha
maar ik ben wel weg van tube/gitaar fx op analoge/digi synths/drumachines
maar ik heb door de jaren heen veel fx gehad en t valt me op dat de buizen spullen steeds bleven,
en ofk er nou een nordlead [ kunje lekker met midi besturen tot in de puntjes ]
of een 4 osc moog door heen douw
t blijven en zijn gewoon vette klank vervormers ,...
ok uit een tuby preamp krijg je geen mooie reverb/flange maar het carracter van een stille strakke lead die in een s verander / toevoegd asje iets door buizen en iets overstuur doet das eg niet goed na te maken met een digi bv preamp/v modelling ding
whatever
ik hoor ze al komen ,...het digi commentaar komop maar dan ,..
net als oversturen op je mixer k hoor soms gasten hiero over je bah-ringer over sturen [kheb nu een d&r 2000 die eqb is rete ok en amp van de gain nog beter ...eg oversturing die klinkt niet clipt
heee verschil
soo mn vraag wat gebruiken jullie van gitaar equipment ism met bv digi/analoge synthzzz...???
bv ik heb een jackson jx3p [net gekocht van chielos thnx]
een distortion van hughes en kettner cream machine erg licht raw high zeg maar klinkende dist.
en een 3 line preamp van h&k de tube man erg dikk quality sound
oj in de leen een metal zone van boss scheur pedal anders weer als een gemiddelde distortion
soo eactie servaringen
ik hou nie soo van gitaar muziek heb wel lang haar [belangrijk ,..???] haha
maar ik ben wel weg van tube/gitaar fx op analoge/digi synths/drumachines
maar ik heb door de jaren heen veel fx gehad en t valt me op dat de buizen spullen steeds bleven,
en ofk er nou een nordlead [ kunje lekker met midi besturen tot in de puntjes ]
of een 4 osc moog door heen douw
t blijven en zijn gewoon vette klank vervormers ,...
ok uit een tuby preamp krijg je geen mooie reverb/flange maar het carracter van een stille strakke lead die in een s verander / toevoegd asje iets door buizen en iets overstuur doet das eg niet goed na te maken met een digi bv preamp/v modelling ding
whatever
ik hoor ze al komen ,...het digi commentaar komop maar dan ,..
net als oversturen op je mixer k hoor soms gasten hiero over je bah-ringer over sturen [kheb nu een d&r 2000 die eqb is rete ok en amp van de gain nog beter ...eg oversturing die klinkt niet clipt
heee verschil
soo mn vraag wat gebruiken jullie van gitaar equipment ism met bv digi/analoge synthzzz...???
bv ik heb een jackson jx3p [net gekocht van chielos thnx]
een distortion van hughes en kettner cream machine erg licht raw high zeg maar klinkende dist.
en een 3 line preamp van h&k de tube man erg dikk quality sound
oj in de leen een metal zone van boss scheur pedal anders weer als een gemiddelde distortion
soo eactie servaringen