[Enquete] Meerdere displays in je setup?

[Enquete] Meerdere displays in je setup?

• 1 monitor (CRT = gewone beeldbuis)

Stemmen: 16 16,3%
  • 1 monitor (LCD/TFT)

Stemmen: 29 29,6%
  • 2 monitoren (2x CRT)

Stemmen: 13 13,3%
  • 2 monitoren (2x LCD/TFT)

Stemmen: 23 23,5%
  • 2 monitoren (CRT + LCD/TFT)

Stemmen: 3 3,1%
  • 3 of meer monitoren

Stemmen: 7 7,1%
  • 2 of meer monitoren, maar dan voor andere toepassingen dan audio.

Stemmen: 2 2,0%
  • Géén

Stemmen: 5 5,1%

• Totaal aantal stemmers
    98
Ik? Monitoren? Ben je gek! Je hebt geen monitor nodig om muziek te maken, -zeker weer zo'n zachte freak die dit verzonnen heeft . Nou, ik stem niet. Wat moeten ze dan wel niet van me denken ... bla, bla, bla.

Euh ... twee 17"

Origineel geplaatst door Zoidsity
:dubbel:

Ja, die softkoala's denken zo bekrompen dat je wel (minimaal) een monitor MOET hebben om muziek te kunnen maken!

:D jaja, off-topic..

Het is een bekrompen gedachte dat je geen monitor MAG gebruiken om muziek te kunnen maken.

Zeker een analoog fan ook nog... ;)

17" TFT voor een Linux machine (Planet CCRMA)
17" TFT voor een Windows XP machine
17" CRT voor een Mac
17" CRT voor een Windows 98 machine
10" CRT voor een servertje
5,5" LCD in mijn Akai S6000 :D

sinds kort in het bezit van 2 19 inch tft-ers. Ideaal werken nu. Deed het eerder met 2 15 ich crt, dat was toch behelpen en een hoop gesleep iedere keer.

Deze setup is trouwens 100 % voor muziek. Pron kijken doen we op een pc met crt-tje of op laptop *D

hier ook 2 keer 19 inch tft

alleen eigenlijk sinds ik ableton live gebruik is dat tweede scherm nooit meer aangegaan. ableton over 2 schermen werkt niet fijn, verder had ik het tweede scherm ook om cool edit en wavelab op te doen maar die paar keer dat ik die software nog gebruik doe ik het eigenlijk ook op het eerste scherm

ik heb wel een tuner aan m,n 2 scherm hangen, en dat is ook eigenlijk het enige wat hij doet op het moment, ene scherm ableton, het andere discovery :D

15 + 17

15 + 17

eigenlijk sinds kort een tweede omdat ik een gforce kaart kreeg van iemand
wel relaxed mail checken myspace of...iets anders en onder tussen je cubase tegelijk aan laten staan op de ander

maar als je veel met software werkt dan moet je wel twee monitorren hebben ,..vindt
liefst 2x 21"
ok ik heb een 15"en 17"
"lichtjes bekrast dat dan weer wel ,...wel ook mn hoofdscherm ,..

iemand een 17"over voor weinig ...?

Origineel geplaatst door bronswerk
Het is een bekrompen gedachte dat je geen monitor MAG gebruiken om muziek te kunnen maken.

Zeker een analoog fan ook nog... ;)

:D hehehe, nee man, analoog sucks óók!! Alleen grooveboxen zijn stoer (mits zonder monitor)!!

Ja, meer is beter...

dscn4789.jpg

Zie ik daar een dooie pixel?

1x 15" CRT op 'n XP-masjien voor m'n projectscherm
1x 15" CRT op datzelfde masjien voor de mixer
1x 15" CRT op 'n 98se-masjien dat ik vooral als sampler en voor instant vuiligheid gebruik (muzikale vuiligheid, dat wel)

more budget-stuff is better, ofzoiets

Aan m'n inet-pc hangt een 17" TFT die momenteel aan het overlijden is (gare dooie vlek linksonder en m'n werkbalk verdwijnt). Als ik deze ga vervangen, zit ik te denken om er in 1 keer 4 te kopen (17" TFT-tjes dus) om meteen de hele zooi te vervangen. 17" is voor mij groot genoeg en best te betalen.

2x19" Widescreen. Ff sparen en dan weer doorgroeien naar groter ;)

1x 19" TFT

die 2e zal binnenkort wel op de stoep staan :W

1 x CRT 17". Had een aantal jaar 19-21 inch, maar dat zijn van die grote dingen waar je rsi van krijgt en ze gingen kapot uiteindelijk.

Maar muziek maak ik niet met de computer.

Laatst gewijzigd:
Back