alternatief voor Electribe ER1 MKII

waarom niet? Heeft toch ook gewoon een audio output? :confused: Of snappen we elkaar hier even niet?

Ik heb al verschillende keren horen zeggen dat je die alleen maar als soundmodule of zo kan gebruiken?

Dat je die niet in je setup kan zetten en hem opnemen op een spoor

Misschien dat ik het niet goed begrijp hoor, i'm mister noob

een mc303 is gewoon een groovebox die je via z'n interne sequencer kunt aansturen maar ook als midi-module kunt gebruiken. Hij heeft alleen een stereo uitgang en je kunt dus alleen het volledige stereosignaal in een keer opnemen of de verschillende interne sporen stuk voor stuk achter elkaar opnemen.

Koop geen groovebox!!!! die zijn echt kut!!!!

die rm1x is gewoon een goede keuze, als je geen moeite wilt doen( i.v.m.samples inladen)

een goede sampler is een betere keuze, oneindig veel geluiden!!! en er zijn gewoon veel wav bestanden te vinden op internet. kan je ook nog een deuntje of bassline er bij pielen.

ik heb een electribe drumcomputertje gehad en dat vond ik ook niet alles!!!

Die groovebox die heb ik al... van een vriend gekregen omdat muziek maken voor hem maar niets was dus dat ding staat daar maar te staan thuis want ik kan er ook niets mee aanvangen

Daarom dacht ik die electribe te kopen maar ik wou zeker zijn dat ik geen andere soort groovebox zou aanschaffen

Ben ik dan beter af met een sampler???? :stupid

Ik zie het bos niet meer door de bomen soms

Back