VST's als FX gebruiken

Fabio Personale

Nieuwkomer
Klein vraagske Ik gebruik onder andere de ms 20 als FX en kan ook de FM7 gebruiken als FX nadat ik die op "carrier" zet
Nu wil ik de minimoog, absynth en andere vst's gebruiken als filter maar bij deze weet ik niet hoe het moet
Kan iemand mij dit aub uitleggen, thanks

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Niet elke vst kan dit hoor...

Ja kweet het wel ma ik spreek alleen over diegene die een FX functie hebben. Bijv als ik ms 20 FX gebruik is mijn geluid automatisch gefilterd. Bij de FM7 moet ik mijn geluid op "carrier" zetten en dan kan ik hem als FX gebruiken.
Nu bijvoorbeeld zie ik ook Absytnh3 FX,minimoog FX en andere staan als ik deze gebruik in het midi track met een ingeladen vst, zie ik dat mijn geluid wegvalt op die track Dit komt meer dan waarschijnlijk door het feit omdat ik niet heb aangegeven in mijn fx vst dat ie het geluid van de andere vst op dezelfde track moet "dragen" of "doorgestuurd worden"
Ik ben iemand die niet graag in handleidingen lees ma kzal het toch moeten gaan doen.
Alleszins thanks for info

in absynth moet je een noot aanslaan en een oscillator op "audio in" zetten, dan krijg je geluid, bij de rest weet ik het niet.

overigens:
Ja kweet het wel ma

we zijn je moeder niet.

thanks gi joe ga het later uittesten

Origineel geplaatst door Fabio Personale

Ik ben iemand die niet graag in handleidingen lees ma kzal het toch moeten gaan doen.
Alleszins thanks for info

Even de handleiding pakken gaat een stuk sneller hoor...

Back