Voice Greetz!

Ik ga vanavond ook ff aan de slag.. alleen heb ik een mic met minijack, moet ik nog ff iets op verzinnen.. :P

Haha tnx sh101. Ik weet niet wat het is. Zelfs als ik iets donkers en negatiefs wil maken, komt er nog wat pipo achtige vrolijkheid uit. Is me echt in de 26 levende jaren niet gelukt iets chagarijnigs te produceren ;)

ok sh zeer netjes... (kunnen we dat nog over treffen trak?) fet gedan man en zie je jongens het maakt geen flikker uit dus aan de slag en post je VG.

ja, denk dat ik er ook nog even tegenaan ga morgen. 2 x tot in de late uurtjes en dan om 6 uur het kantoor inhobbelen trek ik effe niet deze week :)

Maar is idd een beetje besmettelijk. Iets maken met een doel is wel grappig...

Nondeju 101, moet da nou allumoal wir zo plat. 'K von um wel verrektu goewd moek zegguh. Lachu !!8o)

Nu net thuis van mijn werk. Valt mee, gisteren was het 00.15 uur. Dus effe geen tijd jongens. Misschien in de loop van deze week ...

Paul.

Ja, en dat eerste is volgens mij Acid Rain ofzo van UR.

Origineel geplaatst door Sycorax

hehe, lekker! Dat 2de deuntje komt me bekend voor, kan dat?

klopt, het origineel is van Laidback - The white horse
eind jaren 90 opnieuw gebruikt door zwarte zangeres...

Origineel geplaatst door Paul Jenner
Nu net thuis van mijn werk. Valt mee, gisteren was het 00.15 uur. Dus effe geen tijd jongens. Misschien in de loop van deze week ...
Paul.
Ok dan Paul, that's more like it! 8)

b.t.w. 20hz waar blijft ie van jouw?

idd Tron, SH blijft ons verassen keer op keer!
maar goed, het is geen contest nutuulk :D

Laatst gewijzigd:
eerste deuntje was phuture:) onder het motto raad de snipperclip:P is ook bijna niet te doen (zo kort)

2e was inderdaad laidback white horse ..een oud electro pop nummer uut svenska

Origineel geplaatst door Sycorax

ja, idd, die hete brok Moneefa ofzoiets... :D

Monifah - Touch it

monifah.jpg

Yeah Baby!!

Sycorax... u ook ff voice greet doen? :D

Laatst gewijzigd:
Verdorie nog aan toe jullie! Nu hebben jullie me aangestoken. En ik moet naar bed!!! 8o)
Toch maar snel weer eentje gemaakt. Enne, voor degenen die ook nog gaan luisteren wat er precies gezegd wordt... Sorry dat ik wat op de tijd vooruit loop. Of achter, wie zal het zeggen.

En dan schreeuwt nu een :smeris: in m'n koppie: "Grote Muffin, naar bed!!!"

Vooruit dan maar... :doei:

Voel me zeer gevleid Sh101 ;)

Maar wat bedoel je pcies met gaaf weer? "Het weer" ivm met de tekst of "wederom" :P

Back