Voice Greetz!

Hey Sh101,

Hoe heb je die stemmen gedaan ?
Dat doet me denken aan mijn commodere van vroeger ... Daar kon je ook gewoon een tekst intypen en dan zei die dat na en dat klinkt ongeveer hetzelfde ...

Greetz Bart !

Origineel geplaatst door Beatbrother
Hey Sh101,

Hoe heb je die stemmen gedaan ?
Dat doet me denken aan mijn commodere van vroeger ... Daar kon je ook gewoon een tekst intypen en dan zei die dat na en dat klinkt ongeveer hetzelfde ...

Greetz Bart !

is mijn stem..rook gewoon teveel:P

jep roken is een goede vervanger voor een voco ;)... verder kunnen we natuurlijk kijken of we een algemene VG kunnen maken voor de nieuwe leden die hier voor het eerst komen hehe

zeur niet mischien kunnen ze een randomizer in zetten dan hebben we meer dan 1 VG... en tot nu toe ook al verschillen ze enorm... de kwaliteit van de VG's tot nu toe is uitzonderlijk

Nounou Tronneke, je begrijpt me denk ik helegaar verkeerd... Je zei voor nieuwe leden. Maar ik wil ook nog doorgaan, zelfs al ben ik niet meer nieuw ;)

Leuk Leuk Leuk die VoiceGreetz kan ik toch ook niet achter blijven........ :eureka: Hier is hij dan!!!!!

Groetjes synthfreak

ok dan fers bloed... fet man, 8) cool gedaan man

Jawel hoor, helemaal top Synthfreak. :halleluja

Jouw stem heeft geen subwoofer meer nodig haha :P

Hee Paul,

Is dit een geheime Al Qaeda boodschap ofzo?

Wat ellende toch een goede inspiratie kan zijn:D Hij is weer heerlijk Sixtrack al komt mij dat baslijntje wel bekend voor..............?

Groeten synthfreak

Back