Voice Greetz!

Origineel geplaatst door Synthfreak
Wat ellende toch een goede inspiratie kan zijn:D Hij is weer heerlijk Sixtrack al komt mij dat baslijntje wel bekend voor..............?

Groeten synthfreak

hehe idd ellende is het... AAAaaah... hehe :D
basslijntje is van Yarbrough & Peoples - Don't stop the music
ikke = knip en plak werk gedaan 8P

Laatst gewijzigd:
Zelf gespeeld of een loopje ?

Klinkt als een tweestemmige bas, Jupiter ? Hij is i.i.g. relaxed !

Paul.

Beide erg cool... De boodschap van Jenner heb ik niet kunnen ontcijferen helaas. Maar ik heb dan ook geen inburgeringscursus AlKadaver gevolgd.

Knip & Plakwerk? Blijft relaxed hoor 6Spoor ;)
Vooral dat baslijntje.

Die SixPack moeten we om 5 uur echt tegen de grond drukken, anders stopt hij niet meer. There is no stopping anymore.

En nu even serieus. Wie spreken bij jou die engelse en duitse zinnetjes in ? Hij is weer top !!

Paul.

Haha, weer allemaal retekoud hoor :)

en dan weer zo'n pakkend melodietje van vroeger Sh101, waar was dat nou ook alweer van... :)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Haha, weer allemaal retekoud hoor :)

en dan weer zo'n pakkend melodietje van vroeger Sh101, waar was dat nou ook alweer van... :)

van bert kampfert dacht ik...de song die gebruikt wordt bij de waterlelies in de efteling:D

Haha, 6sporen is helemaal loos. Ben nog druk aan het spelen met m'n net verworfen Nordrack... Enne petje af hoor, volgens "Q" ben je een echt soundwondertje ;)

Misschien dat ik er zo nog even 1 maak. Het is per slot van rekening weekend...

Juist ja, maar vanwege mijn permanente gehoor beschadiging kan ik dat waarschijnlijk nooit meer horen. ;)

Jep, was een pokke-end rijden overigens, ben nu bezig de laatste hand te leggen aan een nummer voor een nu 6 jaar geworden nichtje en dan maak ik een voicegreet met alleen de Nord als synth. Alleen voor de stem moet ik even teruggrijpen op andere effecten, want de NR3 heeft itt de Modular geen Audio in ben ik achter gekomen (dag eindeloos instelbaar filterke...)

Heb alvast een nieuwe sound ervoor ontwikkeld vandaag: "Bayliner Telephone" ;)

ee amai Six Track, je kunt dat goed,die laatste met die stemmekes vond ik goed gelachen

ja heb nog geen tijd gehad wegens remixen maken voor men nieuwste release, kga er zeker ook eentje ineenboksen..

cya later all!

:L

Back