R roal Ingeburgerd Lid sinds 12 november 2001 Berichten 93 Locatie Zandeweer 30 november 2001 #1 is dit mogelijk,ik heb nl een probleem . ik kan geen noot lezen en er wordt mij vaak gevraagd of ik m,n muziek eens op papier wil zetten . :confused:
is dit mogelijk,ik heb nl een probleem . ik kan geen noot lezen en er wordt mij vaak gevraagd of ik m,n muziek eens op papier wil zetten . :confused:
bikkel Everything is on the One Lid sinds 14 november 2001 Berichten 12.723 Locatie Utrecht 30 november 2001 #2 Je kunt in cubase toch gewoon instellen dat wat je met je piano roll hebt gemaakt weergeeft als klassiek notenschrift? Ik bedoel, kijk anders eens voor de grap hoe het font 'cubase' er uit ziet.....
Je kunt in cubase toch gewoon instellen dat wat je met je piano roll hebt gemaakt weergeeft als klassiek notenschrift? Ik bedoel, kijk anders eens voor de grap hoe het font 'cubase' er uit ziet.....
bambamstudio Certified MoogPro Lid sinds 15 september 2001 Berichten 8.914 Locatie Eindhoven 1 december 2001 #3 je print het uit en je bent klaar. ik kan wel noten lezen, maar als iets naar de buma gaat bv dan print ik het ook uit. en ga echt niet met een leeg blaadje met lijnen muziek schrijven.....
je print het uit en je bent klaar. ik kan wel noten lezen, maar als iets naar de buma gaat bv dan print ik het ook uit. en ga echt niet met een leeg blaadje met lijnen muziek schrijven.....
J-Run Bak koffie of geluid?? Lid sinds 28 november 2001 Berichten 875 9 december 2001 #4 Het is wel handig als je eerst de opmaak een beetje veranderd, want soms ziet het er echt niet uit!! Doe je in het score menu'tje. Daarna kan je gewoon alles printen.
Het is wel handig als je eerst de opmaak een beetje veranderd, want soms ziet het er echt niet uit!! Doe je in het score menu'tje. Daarna kan je gewoon alles printen.