Wie heeft er een Andromeda?

Pim

Synthgod
Ik weet dat MKII er eentje bezit, evenals Rob Papen.

Zijn er nog meer mensen op ons forum die een Andromeda hebben?

Het lijkt me leuk om b.v. één keer per jaar bijelkaar te komen om te ouwehoeren en tips, tricks & sounds uit te wisselen.

Is misschien ook leuk voor toekomstige Andy users.

yep, ik heb er een (yippie!)

je zult zien dat over 'n jaar of 10 iedereen die nou zo zeurt over de prijs zichzelf de haren uit het hoofd trekt van spijt
:duivels:

weinig kans, gezien de huidige staat van Alesis.
en ook het uitkomen van een "light" versie is zeeer twijfelachtig want de R&D jongens die dit bakkie hebben gebouwd zijn grotendeels vertrokken bij Alesis

bovendien is er weinig ruimte voor verbetering, dit apparaat is helemaal <B>af</B>.

Hoe lang blijven ze denk je nieuw te koop.... ik moet uiteraard wel ffies sparen...;)

Zou jammer zijn als Alesis failliet ging.
Maar misschien dat die groep die de andromeda gebouwd heeft voor hun eigen gaat beginnen? Grote kans op met de huidige ontwikkelingen. (bijv Roger Linn)

Hij is gewoon te duur..punt...

Hoe duur is hij nu???
4000 Euro ofzo???
Ben er even tussenuit geweest qua rondkijken.

Komt er nog een rackversie?...dat zou leuk zijn.!!

Ik zat laatst te denken om mijn Prophet-10 er op in te ruilen. Maar ik durf niet!!! Tweedehands zijn ze nu pongeveer 2500 Euro, en ik denk dat ze nog wel dalen. Gewoon even geduld dus...

Synthgods!

Ik wil dit onderwerp niet laten uitmonden in een welles nietes over Andromeda.

Dus: wie heeft/wil er een Andromeda en heeft er zin in om één keer per jaar een cluppie te vormen?
Ik ben betatester en sound designer voor Alesis, dus je kunt dan rustig alle vragen en opmerkingen aan me kwijt...

Dus: wie heeft/wil er een Andromeda en heeft er zin in om één keer per jaar een cluppie te vormen?

sure, why not?

Tja, wie wil er een Andromeda?
Ik!!!

Maar met willen ben je er nog niet. Aangezien het een hobby van me is moet ik constant het geld in gedachten houden voor muziek en/of andere dingen. Voorlopig zie ik me dit monster nog niet aanschaffen. Maar een keer luisteren en uitproberen in het bijzijn van van mensen die er mee bekend zijn lijkt me erg leuk. In de winkel zit je ook maar doelloos te draaien en te pielen. Dan liever een demonstratie van onze Alesis beta tester ;)

Ook plek voor aspirant leden?

Ben ook eerst 2 jaar lurker geweest op de XV5080 nieuwsgroep. ;)

Once you go Alesis, you know who de baas is! ;)

Ik ben van de partij....
de spaarpot staat open...

time/place? ;)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Voorlopig zie ik me dit monster nog niet aanschaffen. Maar een keer luisteren en uitproberen in het bijzijn van van mensen die er mee bekend zijn lijkt me erg leuk.

T.a.v. aspirant kopers: Het is mijn bedoeling dat er mensen komen die zeker weten dat ze Andy willen hebben. Ik wil er geen demo-middag van maken. Dan had je 14 september maar naar Nederland Muziek moeten komen... [was aangekondigd op dit forum]

Maar: primair wil ik een meeting hebben met mensen die reeds een Andromeda hebben.
Andromeda is zó verschrikkelijk uitgebreid dat ik zeker weet dat we met zijn allen wat van elkaar kunnen leren. Je zult zien dat er dan op één vraag meerdere antwoorden komen.

No one is as good as all of us...

Ik ga nog contact opnemen met de importeur, want ik hoop dat zij de ruimte en koffie beschikbaar willen stellen.

Origineel geplaatst door Pim
Het is mijn bedoeling dat er mensen komen die zeker weten dat ze Andy willen hebben. Ik wil er geen demo-middag van maken. Dan had je 14 september maar naar Nederland Muziek moeten komen... [was aangekondigd op dit forum]

Tja, excuses daarvoor dan. Uit je opmerking eerder in dit topic vroeg je om mensen die een Andromeda willen hebben. Niet mensen die al zeker een gingen aanschaffen. Vandaar mijn interesses. Evengoed veel plezier met het organiseren, maar ik heb geen zin in de verplichting er eentje te moeten aanschaffen als ik zou komen.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Tja, excuses daarvoor dan. Uit je opmerking eerder in dit topic vroeg je om mensen die een Andromeda willen hebben. Niet mensen die al zeker een gingen aanschaffen. Vandaar mijn interesses. Evengoed veel plezier met het organiseren, maar ik heb geen zin in de verplichting er eentje te moeten aanschaffen als ik zou komen.

Oh oh... verwarring!

Barn wil er eentje hebben en zegt dat hij er ook voor gaat sparen. Jij weet het nog helemaal niet, maar je wil wel een demo hebben...
Voor een demo kun je ook naar je dealer gaan. Dan kun je bij twijfel nog wat andere synths checken.

Voor de duidelijkheid: ik wil er geen verkoop- of demo-show van maken! Ik ben een liefhebber van Andy en wil in die hoedanigheid andere verslaafden ontmoeten en hen wat tips & tricks aanleren en/of ontfutselen.

Als jij helemaal gek van Andromeda bent, maar je hebt je auto en je vriendin nog steeds niet verkocht - dus duurt het nog even voor je 'm kunt kopen - dan ben je van harte welkom!

Waarom wil ik geen "twijfelaars"?

A. Omdat ik er geen commerciële middag van wil maken. Dan zou ik namelijk dit forum misbruiken en mijn integriteit aantasten.
B. Omdat ik geen zin heb Andy te moeten aanprijzen of verdedigen op een vrije dag.
C. Ik wil geen geneuzel over "Nord Lead/Novation/mijn Plug In is vetter"
D. Ik wil geen geluiden horen over "ja, maar hij is te duur" (mensen die Andy [willen] hebben vinden hem niet te duur)

Ik wil alleen positieve emoties. Ik denk dat dat voor alle deelnemers het leukste is.

Nu maar hopen dat niemand zich in het kruis getast voelt! If so: mijn nederige excuses!

tja wat wil je met 3 eigenaren op het forum ?

:D

maar doe jullie maar meeting houden
geluidjes laten horen en onzo
opnemen en online zetten.

ik ben iig benieuwd !

Back