Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja, excuses daarvoor dan. Uit je opmerking eerder in dit topic vroeg je om mensen die een Andromeda willen hebben. Niet mensen die al zeker een gingen aanschaffen. Vandaar mijn interesses. Evengoed veel plezier met het organiseren, maar ik heb geen zin in de verplichting er eentje te moeten aanschaffen als ik zou komen.
Oh oh... verwarring!
Barn wil er eentje hebben en zegt dat hij er ook voor gaat sparen. Jij weet het nog helemaal niet, maar je wil wel een demo hebben...
Voor een demo kun je ook naar je dealer gaan. Dan kun je bij twijfel nog wat andere synths checken.
Voor de duidelijkheid: ik wil er geen verkoop- of demo-show van maken! Ik ben een liefhebber van Andy en wil in die hoedanigheid andere verslaafden ontmoeten en hen wat tips & tricks aanleren en/of ontfutselen.
Als jij helemaal gek van Andromeda bent, maar je hebt je auto en je vriendin nog steeds niet verkocht - dus duurt het nog even voor je 'm kunt kopen - dan ben je van harte welkom!
Waarom wil ik geen "twijfelaars"?
A. Omdat ik er geen commerciële middag van wil maken. Dan zou ik namelijk dit forum misbruiken en mijn integriteit aantasten.
B. Omdat ik geen zin heb Andy te moeten aanprijzen of verdedigen op een vrije dag.
C. Ik wil geen geneuzel over "Nord Lead/Novation/mijn Plug In is vetter"
D. Ik wil geen geluiden horen over "ja, maar hij is te duur" (mensen die Andy [willen] hebben vinden hem niet te duur)
Ik wil alleen positieve emoties. Ik denk dat dat voor alle deelnemers het leukste is.
Nu maar hopen dat niemand zich in het kruis getast voelt! If so: mijn nederige excuses!