tracks op ebel

Fabio Personale

Nieuwkomer
ik vind het wel lekker klinken. ik heb nu RE-jected opstaan en ik vind het wel lekker klinken, beetje orbital achtig, heeft ook wel wat weg van game muziek, iig erg chill :biertje:
die kick van liberation is echt lekker heftig. over dat "probleem" met de bas heb ik maar 1 oplossing: compressie. dit kan je denk ik het beste met side-chain compressie doen. ik vind het zo op zich ook al een heel lekker trackie hoor!!
not my intention doet me een beetje aan sweet dreams van eurythmics denken. lekkere strings trouwens! lekkere clap.

conclusie: ik vind dit allemaal erg lekkere muziek om naar te luisteren al weet ik niet of dit op de dansvloer goed uitpakt...

gewoon mee doorgaan met die muziek! ik vind het vet!

tip: scoor interface 101, daar staat een stuk in over geavanceerde compressietechnieken. als je dat probeert kan het allemaal nog beter gaan klinken.

bliepbliep

Ik heb ook 2 trackjes geluisterd en ik vind het erg leuk klinken allemaal. Beetje vintage gevoel krijg ik erbij. Morgen even de rest checken :)

thanks beiden voor comment Ik zal zeker rekening houden met de 'building critics'

lekkere sfeer wel. ik graaf de feel

heb wel bij elk nummer, hee, dat heb ik al gehoord, en dat vind ik wat jammer

beats zouden van mij her en der wat meer in de bek mogen, wat droger, krijg er een beetje een rm1x-gevoel van

Back