kijk ik weet dat het waarscheinlijk niet bij iedereen in de smaak valt maar dat er 14 personen hebben gekeken en nx hebben te vertellen lijkt me ook stug... kom op hamer me in de grond laat weten wat je er van vind
nou laat ik dan maar de eerste zijn, bereidt je maar voor Tron
Het is inderdaad een stuk muziek wat ik niet alle dagen opzet en daarom is het lastig om een oordeel te vellen die past binnen de stijl. Dit valt wel in het straatje wat ik kan waarderen, vandaar mijn poging om een beetje feedback te geven:
- De originele geluiden keuze is hetgeen er voor mij uitspringt. Verder vindt ik alles goed in balans in je mix.
- Wellicht dat een versnelling in de beat het nummer op sommige plaatsen wat beter naar voren kan brengen bijvoorbeeld rond de 1.50. Geeft net dat beetje extra waardoor het in mijn ogen ietwat minder langdradig (niet negatief bedoeld overigens).
- Het einde vind ik ook wat aan de abrubte kant: het lijkt net een lekkere break en dan is het ineens over, maar je moet een nummer toch een keer tot een einde brengen.
rare muziek al zeg ik het zelf, dit nummer doet me meer denken aan een of ander platformspelletje in een hele vrolijke omgeving met heel veel kleurtjes. Van de ene kant heel vorlijk maar van de andere kant ook weer niet.
Kinda like it..
aparte stijl heb je dat moet ik je wel meegeven..
kwa mix klinkt ie goed alleen op een gegeven moment net iets te langdradig..
cool! Lekker beatje, alleen zou ik hem niet steeds zo stil laten vallen, gewoon lekker doorgrooven met die beat. Dat hoge snerpende geluidje vanaf 1.36 staat een beetje hard maar verder lekkere mix.
Ik vind het een lekkere originele groove, maar het gaat jammer genoeg nergens heen, het loopt alleen maar voor 4 1/2 minuut, en zowat het enige wat verandert zijn die percussie geluidjes.
geinige geluidjes en riffjes maar geen nummer..voor mijn gevoel worden hier een paar loops/patterns aan en uit gezet, maw geen geheel, geen spanningsboog etc.
de loops zouden als goede basis kunnen dienen voor een nummer, dus probeer wat aandacht aan het arrangement te besteden en voeg wat afwisselende en/of extra elementen toe
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.