rendering_rebel
SQL
Na een maand irritaties en te weinig muziek heb ik het gehad met apple logic
Kga weer terug naar cubase en daarmee ook naar windows omdat het doel me anders een beetej ontgaat
Tis gewoon veels te duur en de performance vind ik tegenvallen(powerbook G4)
Nu wil ik of een windows bak of een macbook halen(omdat ik eigenlijk nog wel m'n logic projects wil kunnen openen)
Is de prijs/kwaliteit verhouding van een macbook goed? of zijn er betere deals te vinden
Wat is een beetje een gangbaar merk zonder al te veel problemen?
Zou gaan voor intel of amd?
Ik ben eigenlijk nietecht meer thuis is pc's, weet echt niet wat ik zou moeten kopen
M'n budget is ongeveer 1500-1700 euro
Alvast bedankt mensen
Of kan ik misschien beter fftjes geld opzij zetten voor een dikke windows desktop en deze apple houden...
Wat kost het om een dikke pc te bouwen ongeveer? ik weet echt niet welke mobos en processors het best zijn voor producing
Edit: ik zit hier eigenlijk verkeerd geloofik....
Kga weer terug naar cubase en daarmee ook naar windows omdat het doel me anders een beetej ontgaat
Tis gewoon veels te duur en de performance vind ik tegenvallen(powerbook G4)
Nu wil ik of een windows bak of een macbook halen(omdat ik eigenlijk nog wel m'n logic projects wil kunnen openen)
Is de prijs/kwaliteit verhouding van een macbook goed? of zijn er betere deals te vinden
Wat is een beetje een gangbaar merk zonder al te veel problemen?
Zou gaan voor intel of amd?
Ik ben eigenlijk nietecht meer thuis is pc's, weet echt niet wat ik zou moeten kopen
M'n budget is ongeveer 1500-1700 euro
Alvast bedankt mensen

Of kan ik misschien beter fftjes geld opzij zetten voor een dikke windows desktop en deze apple houden...
Wat kost het om een dikke pc te bouwen ongeveer? ik weet echt niet welke mobos en processors het best zijn voor producing
Edit: ik zit hier eigenlijk verkeerd geloofik....
Laatst gewijzigd: