Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh zal wel danOrigineel geplaatst door Phony
volgens mij exaxt hetzelfde als bodyrocks..... alleen had ik `m al een stuk eerder op een ander label.....onder de titel Dram Rocks.

Origineel geplaatst door Bass
Dit is een bas kun je uit de Nord 1 halen, misschien is die ook gebruikt ervoor...
hier een stukje ermee gemaakt : 2 osc waarvan eentje 3,5 octaaf hoger interval heeft

Inderdaad, klinkt lekker.Origineel geplaatst door JelleWaltman
klinkt errug vet trouwens![]()

Origineel geplaatst door BdJ
Woo gast dit klinkt vet man, als je dit zou uitwerken zou je er wel eens een aardige clubhit mee kunnen scoren![]()

Origineel geplaatst door doggo
lol.,., tis gewoon portamento hoor mensen. Niks magisch aan.
Klinkt inderdaad als een 101. Ik heb vrijwel identieke geluiden uit het beestje gehaald.
De bas oscilator portamentoot wel degelijk mee met de hoge oscilator. Luister maar goed.
Verder moet je weten dat de portamento op (o.a.) de 101 (net als op de 303) anders werken dan op de meeste synths.
Bij het meest voorkomend type portamento glijdt de toonhoogte binnen een in te stellen tijd van noot A naar noot B.
Bij sommige synths glijdt de portamento juist met een in te stellen snelheid richting de nieuwe frequentie en zal er dus een variabele tijd over doen, afhankelijk van hoever de noten uit elkaar liggen.
Dus bij grotere intervallen doetie er langer over.
Verder kan je de portamento in 2 standen aan schakelen op de 101.
Altijd aan of alleen als er legato gespeeld wordt (auto heet het geloof ik).
Het fragment was een duidelijk voorbeeld van 'altijd aan'.