Platformen op wieltjes, waar?

Origin X

8 Bit
Weet iemand waar ik net als op de onderstaande foto, houten platformen op wieltjes kan vinden.
Zelf maken is niet direct een optie. Ik heb al op de Ikea site gekeken, maar kan ze daar niet vinden.

IMG_5369-border.jpg

Gamma, Praxis of iedere andere bouwmarkt. Overigens is het nooit slim om een subwoofer op een beweegbare ondergrond te zetten. Die moet gewoon stevig op pootjes of spikes.

Origineel geplaatst door Hazes
...Overigens is het nooit slim om een subwoofer op een beweegbare ondergrond te zetten. Die moet gewoon stevig op pootjes of spikes.

Klopt, maar ik wil er mijn (aankomende) PC op zetten.

Ik zal eens bij de bouwmarkt gaan kijken. Kom daar nooit, vandaar de vraag;)

Het idee erachter was dat ik mijn (aankomende) pc kast op een goede manier onder mijn bureau op de vloerbedekking kan zetten. Met een dergelijk 'hondje' istie dus ook nog makkelijk stukjes te verplaatsen.

Toch zit ik er ook aan de denken om misschien gewoon maar weer een paar tegels neer te poten...

ach, voor 10 euro bij de Praxis kun je je eigenlijk geen buil vallen. Zo'n ding komt altijd wel van pas.

Origineel geplaatst door Hazes
ach, voor 10 euro bij de Praxis kun je je eigenlijk geen buil vallen. Zo'n ding komt altijd wel van pas.

Das waar, het formaat van het oppervlak komt ook redelijk mooi overeen met een pc behuizing.

Back