Spijt van synths die je hebt verkocht/geruild..?

Bass

Gepokt en gemazeld
Synths die ik ooit heb gehad en wegdeed ivm ruimte/geld/MIDI-gebrek :

Korg MS20 [gekocht voor 200 piek!!]
Yamaha CS5
Roland TR808
Solina String
Roland Juno60
Korg Polyphonic ensemble
Roland JD990
Roland JX3P
Ensoniq ESQ1
Korg DSS1
....

....Shit als ik alles nog zou hebben wat ik heb gehad zou ik een museum kunnen inrichten!..

Damn!!! [achteraf...]

Pro-One

Pro-One

Gruwelijke spijt heb ik van de verkoop van mijn Pro-One. Ik zal dan ook zeker mijn best doen er ooit nog een terug te kopen.. al zal dat nog wel even duren (want de lijst is lang.. en het geld een stuk korter).

gewoon opnieuw beginnen :)

als je bent gedumpt door je vriendin ga je gewoon weer voor een andere, bij wijze van :))

ja paol, maar synths zeuren niet, en het staat niet raar als je er meer hebt, dus gewoon geen synths wegdoen is gewoon het beste :)

Laten we de vergelijking tussen synths en vrouwen maar buiten deze discussie houden.. volgens mij is daar al een vrij lange thread over op ons mooie forum.. :)

Roland System 100 (101+102). Dat ding had ik eigenlijk nooit weg moeten doen.

Ik ga spijt hebben van de emulator III die ik nu te koop aanbiedt... Het gekke is dat niemand geinteresseerd is...

Euh... wil dit zeggen dat ik gek ben?

Nergens spijt van. In het verleden weggedaan:

Kawai K4 toetsenversie (komt misschien ooit nog weleens terug, ik heb i.i.g. de module gehouden), Radio Shack Moog Concertmate MG1, Emu Proteus, Waldorf Pulse, Super JX 10 + PG 800, JX8p. Die laatste geruild tegen een Korg Prophecy. Daarvan misschien een beetje spijt, alhoewel ...

Origineel geplaatst door omiel
Roland System 100 (101+102). Dat ding had ik eigenlijk nooit weg moeten doen.

Da's inderdaad niet zo slim van je Omiel. Ik heb hem destijds nog bij je staan bewonderen in Gemert, remember me ? :)

Paul.

Origineel geplaatst door Boost303
Ik heb hier nog een system 100 (102) tekoop staan, hij is tot vanavond (maandagavond) gereserveerd maar ik heb al een paar dagen niets van de koper gehoord, dus voor de mensen die spijt hebben zou ik zeggen, stuur eens een mailtje naar me misschien heb je geluk

Sorry Boost, maar dat ding van je is veel te duur. Ik kocht en verkocht mijn 101 en 102 nog voor minder dan jij alleen voor de 102 vraagt. En voor diegene die het willen weten, ik heb destijds 2300,- piek voor mijn setje betaald.

Ja gebrek aan ruimte de Korg Trident, hij stond alleen
op zijn kant en kon hem toen nergens meer plaatsen.

Spijt ??? Hmmm niet echt maar wil toch ooit wel weer eens een Nord Modular terug kopen/ruilen....

gr. Mario

Spijt van het verkopen van mijn Jupiter 6, 11 jaar geleden voor 1500 gulden.

Zoveel spijt dat ik dit jaar er weer eentje heb gekocht. Voor 2200 gulden... (995 euro)

Back