Spijt van synths die je hebt verkocht/geruild..?

Kopen & verkopen, waarvan heb je het meeste spijt?

Kopen & verkopen, waarvan heb je het meeste spijt?

Eigenlijk bijna alles wat ik verkocht heb, spijt mij achteraf... Dat begon al met mijn 1e elektrische gitaar, (ik was toen 16) een blonde Telecaster imitatie uit Nippon, jawel!

• Roland TR727
  • Roland D50
  • Korg DW8000
  • Kawai K5m
  • Kawai R100
  • Kawai GMega

Eigen schuld, dikke bult :(

De DX7IIFD die ik voor een heel mooi bedrag had gevonden.

De JX3P die ooit van Smackos was geweest.

omdat ik aanhaal dat die thread al bestaat? :?
daar is opzich niets mis mee idd maar... omdat men zo geprogrammeerd is door het zien van al je andere 'azijn' posts her en der op het forum dat voortaan ELKE post van bass alszodanig word gezien... ofzoiets denk ik... bedenk zelf eens een originele en positieve thread om je aanzien weer positief te krijgen :okdan:

Inderdaad, een soortgelijk draadje bestaat al maar om nu even terug ON TOPIC te komen:

Ik heb geen spijt van wat ik al verkocht heb want.... ik verkoop zelden wat.
Enkel wat niet in m'n kraam past gaat naderhand weer de deur uit (ten gevolge van wat ik evt. verkeerd zou aangekocht hebben) maar dat gebeurt dus niet veel.
O ja, alvorens er een draadje over miskopen opgestart wordt, dat bestaat ook al ;)

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=3261

Cheers,
Exo. :mega:

Het ligt heel gevoelig bij mij deze synthesizers die ik kwijt ben...

Waldorf Pulse
Waldorf Rackattack
Waldorf MicroQ
Waldorf MicroWaveXT

Korg MS2000

Onlangs mijn DSI Tetra verkocht, had ik niet moeten doen.
Een lekker geluid in een klein compact doosje.

Ga binnenkort zeker weer een exemplaar aanschaffen!
(Of een DSI Mopho unit).

Van andere verkopen heb ik (gelukkig) geen spijt.

kort gelden mijn sherman verkocht...
miss hien komt die spijt later :erm:

je koopt ze dan toch weer opnieuw, wat is het probleem?

haha ja ik heb tot 3 keer toe een ms2000 gehad :D
en 2 keer een prophecy

je koopt ze dan toch weer opnieuw, wat is het probleem?

voor sommige dingen wordt dat lastiger, zeker als je ze in perfecte staat had.

dan baal je toch als hem weer terug hebt, maar met een krasje.

tenminste, dat kan ik me zo voorstellen van anderen. aan de andere kant, als het om een mopho of waldorf micro q gaat, lijkt me zo'n spijtgevoel makkelijk op te lossen.

of de wetenschap dat je ze niet meer voor hetzelfde geld of minder kan terugkopen

Farfisa Synthorchestra. Ooit gekocht voor 25 gulden op een rommelmarkt. Poly-sectie defect. Nadat ook de mono sectie stuk ging ergens in 1997 weggegooid :bekdicht:

Geen spijt qua geluid, want dat is niet echt bijzonder, maar wel financieel want op de een of andere manier zijn ze blijkbaar gewild geworden inmiddels.

Geen spijt qua geluid, want dat is niet echt bijzonder, maar wel financieel want op de een of andere manier zijn ze blijkbaar gewild geworden inmiddels.
en dat komt dan weer omdat het echte spul 2e hands zo duur is geworden dat de graaikraai nu ook al gaat kijken naar spul waar men vroeger nog geen hondehok van wilde timmeren... en oh oh oh wat een fantastich ding is het dan he, want hij was (relatief) zooo goedkoop... :erm:

Ik heb geen spijt van verkopen die ik in de afgelopen 25 jaren heb gedaan (en dat waren er heeeeeeeeeel wat en zeker niet de minsten), soms heb je het geld nodig om weer andere dingen aan te schaffen die je nader aan het hart liggen.
Ook ik had (als ik alles had gehouden) wel een beperkt museum kunnen beginnen, maar dat telt denk ik voor de measte VINTAGE freaks hier.

Back