Spijt van synths die je hebt verkocht/geruild..?

min. 15 jaar geleden:
TR808 2x, 1 verkocht aan Cuba7000
TR909
Teisco 110F

3-5 jaar geleden:
MC202
TB303 was eerder van Speedy J. en Izmar

omdat ik aanhaal dat die thread al bestaat? :?

Omdat je een zeikerige wannabe mod bent :P geeft niks ieder zn meug, probeer gewoon eens wat positiever er in te staan ipv gelijk om slotjes vragen etc. Ik was ook een eikel op dit forum maar als je dat weet om te buigen wordt het hier alleen maar leuker. :okdan:

sorry voor de topickaap.

de exacte toestellen waar ik spijt van heb gehad ze te hebben verkocht zijn wonderbaarlijk miraculeus genoeg terug bij me terecht (na veel ceremonies,offers en aanbidden),dus nu van niets spijt

Ik was ook een eikel op dit forum maar als je dat weet om te buigen wordt het hier alleen maar leuker. :okdan:

sorry voor de topickaap.

Dat verdient een pluim, bij deze :okdan:

Sorry voor de topickaap reply maar dit kan zo in de "Grote Complimenten thread" die helaas gesloten is...
Bij deze! :okdan:

Cheers,
Exo. :mega:

als er veel spijt is kan je ook nog terecht bij zombo.com,ik zeg het maar,wereld van verschil erna..

Ik denk van de M3X een beetje..... en de JP-8000 ook een beetje....

Misschien heb ik meer spijt van de synths die ik nooit heb gekocht :)

Ik denk van de M3X een beetje

ik ook, een keer of 5, 6....

had er heel graag een oktaafschakelaar opgezien en de potmeters iets vaster - misschien aan de kast, maar verder een heel bijzondere synth.
ik zou vandaag liever een m3x dan een minimoog kopen.

Ik was ook een eikel op dit forum maar als je dat weet om te buigen wordt het hier alleen maar leuker. :okdan:

.

heerlijk, een volledig uniform forum met maar 1 mening van allemaal : altijd een leuke :okdan:
misschien moet ik dat ook maar eens doen

Er bestaat natuurlijk behoorlijk veel ruimte tussen "een eikel zijn" en een uniform forum met 1 mening. :D

och, als je een andere mening hebt dan alle anderen ben je al snel een eikel hier

och, als je een andere mening hebt dan alle anderen ben je al snel een eikel hier

Tja, daar is al veel discussie over geweest......uiteindelijk heeft het zeer weinig tot niets met de mening zelf en zeer veel met de manier waarop te maken. Tot zover mijn bijdrage. :)

ik snap dat ook allemaal, smackos is voor het geven van een eigenzinnige mening ook niet voor niets gebanned een tijd terug, hij liep niet mee met de rest...

maar hup ontopic :)

ik snap dat ook allemaal, smackos is voor het geven van een eigenzinnige mening ook niet voor niets gebanned een tijd terug, hij liep niet mee met de rest...

maar hup ontopic :)

Die opmerking bewijst maar weer eens dat je geen idee hebt hoe en waarom die situatie is ontstaan. Verder: Ongerelateerd en oude koeien....hele oude koeien.

Je laatste zin was prima: Vanaf nu weer on-topic! :)

ik heb eigenlijk geen spijt van weggedane synths, ik heb er veel plezier van gehad en/of veel van geleerd en ze ook tot het bot uitgediept qua mogelijkheden...
de voldoening zat mij ook niet in het feit dat het hardware betrof maar de synthese opzich en dus kan ik ook heel goed leven met de softwarematige varianten...

ik vraag me altijd af of mensen na een tijdje spijt hebben van al hun hardware weg te doen en alles met software te doen :)

Ik heb ook heel veel spijt dat ik vooral veel synths NIET gekocht heb!

Als ik geweten had de analoge synths tegenwoordig zoveel kosten had ik ze jaaaaaaren eerder aangeschaft!

Echt spijt kan ik het niet noemen maar soms denk ik nog wel eens met plezier terug aan bijvoorbeeld de Waldorf Microwave XT, omdat je er gewoon hele toffe sounds uit kon halen.

En de Yamaha Fs1r bijvoorbeeld. Verschikkelijke user interface maar wel een ontzettend potente synth, zeker gezien het een 100% digitaal apparaat is.

Back