Origineel geplaatst door jero505 Bedankt FUNXIUN voor je reactie; dus je raadt mij die AN1x wel aan...?
Zijn er verder nog lui die met de XP-30 werken en/of hier ervaring mee hebben???
Inderdaad, probeer eerst es een track met je huidige equipment eruit te persen, en kijk dan effe of je misschien nog een leuke synthesizer erbij kan kopen...........
Want als je nu weer iets erbij koopt maak je het jezelf alleen maar moeilijker !
In die rottige gitaarstad Groningen; geintje hoor; best wel fijn om te wonen, maar je hebt daar haast niks op het vlak van electronische muziek (MPC's zijn er ook ZEER ZELDZAAM!!!).
ehh....je bedoeld Groningen Acid-stad? man, volgens mij had iedereen daar een TR909 en TB303 toen ik er nog woonde..... en ik denk dat je er ook minstens 20 MPC's in Groningen te vinden zijn omdat de hiphop scene er ook nogal levendig is....
Ik loop ook verschrikkelijk vaak spaak.. waarom schrijf ik dit anders op dit onchristelijke tijdstip van 3:27 id nacht? mede omdat ik met nieuwe software werk en die op elkaar probeer af te stemmen.. en dat lukt eigenlijk maar soms.
Daarom is dit ook ff een kleine afreageer post. want mijn CPU crashte Te VAAK vannacht
Geluidskaart, sequencer, notatie, geluids generator, OS, het moet allemaal met elkaar samenwerken en er mag geen bitje verkeerd zitten! verdraaid wat hadden de pioniers het gemakkelijk
het beste werkt het als je het stapje voor stapje doet, qua muziekstijl opbouwen, dus niet te veel doelen per nummer tegelijk stellen. .. [Doe bijv. mee aan de monosynth contest!..]
veel suc6
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.