yo,
kwam toevallig op deze forum hier, en heb besloten me dan maar te registreren. Ik ben 17 en ben al een jaar 1/2 bezig met "muziek" maken. Ik gebruik enkel fruity loops, aangezien ik geen geld kan schijten kan ik mij geen dure harware aanschaffen
dus kan ik geen lijstje geven met dure apparatuur die ik heb
. I maak voornaamelijk drum&bass en ambient.....ambient ligt mij ietsje meer dan drum&bass.
voor degene die geintereseert zijn kan je hier een track van mij downloaden. deze track was meer een experiment met breaks die gesliced zijn om zo wat variatie te bekomen, geeft een cool effect vind ik.
greets isnieZot
kwam toevallig op deze forum hier, en heb besloten me dan maar te registreren. Ik ben 17 en ben al een jaar 1/2 bezig met "muziek" maken. Ik gebruik enkel fruity loops, aangezien ik geen geld kan schijten kan ik mij geen dure harware aanschaffen
dus kan ik geen lijstje geven met dure apparatuur die ik heb
. I maak voornaamelijk drum&bass en ambient.....ambient ligt mij ietsje meer dan drum&bass.voor degene die geintereseert zijn kan je hier een track van mij downloaden. deze track was meer een experiment met breaks die gesliced zijn om zo wat variatie te bekomen, geeft een cool effect vind ik.
greets isnieZot