hey,
ik ben op zoek naar een 3 oktaafs synthje a la alesis micron (ter vervanging van de micron eigenlijk want die heb ik dus nu). Vanwege ruimtegebrek heb ik maar plaats voor 1 masterkeyboardje.
Belangrijk is dat hij "hands-on" is, een optie is een mono evolver keyboard maar ik denk dat niet veel mensen daar nu al vanaf willen (indien wel, let me know
)
Wat zouden zo'n beetje mijn opties zijn. bass-station keys vind ik zelf iets te beperkt maar komt wel in de buurt. Laten we zeggen dat budget nu nog even geen rol speelt, het gaat in eerste instantie even om wat de mogelijkheden zijn.
ik ben op zoek naar een 3 oktaafs synthje a la alesis micron (ter vervanging van de micron eigenlijk want die heb ik dus nu). Vanwege ruimtegebrek heb ik maar plaats voor 1 masterkeyboardje.
Belangrijk is dat hij "hands-on" is, een optie is een mono evolver keyboard maar ik denk dat niet veel mensen daar nu al vanaf willen (indien wel, let me know
)Wat zouden zo'n beetje mijn opties zijn. bass-station keys vind ik zelf iets te beperkt maar komt wel in de buurt. Laten we zeggen dat budget nu nog even geen rol speelt, het gaat in eerste instantie even om wat de mogelijkheden zijn.